موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

مسی در یونان یک جزیره خریده است - نصرجاویدویرا

آیا مسی در یونان یک جزیره خریده است؟

حدس و گمان هایی اخیراَ به گوش می رسد که مسی در یونان یک جزیره خریده است را در دریای لونیان کشور یونان خریده است که بعد انتشار این خیر در کل اینترنت ها و خبر گذاری ها ویروس وار این خبر پخش شد.

آیا مسی در یونان یک جزیره خریده است؟ 

اما این خبر به صورت رسمی جایی گفته نشد و منابع رسمی تایید نکردند. اما داستان از جایی که الساندرو پروتو که صاحب شرکت فروش املاک پروتو است اعلام کرد جزیره سوفیا در لونیان را ستاره آرژانتینی فوتبال جهان که کنار ایتاکا است که از سال 2015 برای فروش بوده است را خریداری کرد.

او اضافه کرد که مسی یکی از مشتریان قدیمی ما بوده که در ماه های گذشته پنت هاسی در پاریس فرانسه از ما خریداری کرد و می توانم تایید کنم که او جزیره سوفیا در یونان را هم خریداری کرده است.

شرکت املاک پروتو اعلام کرده است که تعداد زیادی از فوتبالیست ها و سوپر استار های هالیوودی در یونان ملک خریده اند و با این امر سرمایه گذاری در یونان انجام داده اند.

افرادی همچون جورج کلونی ، دیوید بکام ،مدونا ،برد پیت و خیلی های دیگر اسامی هستند که صاحبان جزایری که تا کنون در یونان خریداری شده است هستند.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

برای دریافت مشاوره اقامت طلایی یونان و دریافت ویزا با
موسسه مشاوره نصر جاوید ویرا در ارتباط باشید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *