موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

اقامت تحصیلی دومینیکا - نصر جاوید ویرا

اخذ اقامت تحصیلی دومینیکا

اقامت تحصیلی دومینیکا به شهروندان خارجی این امکان را می دهد که به صورت موقت به دومینیکا مهاجرت کنند تا دوره های تحصیلی را در این کشور طی کنند . تحصیل در دومینیکا یک گزینه محبوب برای دانشجویان کارشناسی در سراسر جهان است .

دومینیکا با انبوهی از مؤسسات آموزشی ، سابقه ای طولانی از تعالی در یادگیری ارائه می دهد . مهاجرت به دومینیکا در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است که بخشی از آن به دلیل سیاست مهاجرت نسبتاً لیبرال همراه با کیفیت بالای زندگی است که می توان در این کشور به دست آورد .

ویزای تحصیلی به دارندگان این امکان را می دهد تا زمانی که برای کمک به حمایت از خود و وابستگان خود نیاز به تکمیل دوره خود دارند (به صورت محدود) در دومینیکا زندگی و کار کنند .

 

کشور دومینیکا کجاست؟

دومینیکا یک ایالت جزیره ای مستقل انگلیسی زبان است که بین جزایر مارتینیک و گوادلوپ فرانسه واقع شده است. این یک مستعمره سابق بریتانیا و عضو مشترک المنافع ملل (مشترک المنافع بریتانیا) و همچنین سازمان ملل متحد، سازمان کشورهای آمریکایی (OAS) ، کاریکوم و سایر سازمان های بین المللی است.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا شما را به خواندن این مقاله دعوت می کند . 

اقامت تحصیلی دومینیکا - دومینیکا کجاست

شرایط اخذ اقامت تحصیلی دومینیکا

  • ارائه نامه پذیرش متقاضی در یک موسسه آموزشی معتبر برای تحصیل تمام وقت
  • ارائه شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور دومینیکا
  • پرداخت شهریه دوره به طور کامل
  • بیمه درمانی خصوصی و مدارک مستند آن
  • بازگشت داوطلب تحصیل در دومینیکا به کشور خود پس از پایان دوره تحصیلی

نحوه درخواست ویزای دانشجویی دومینیکا

دانشجویان بین المللی در اکثر برنامه های آموزش عالی کشور مورد استقبال قرار می گیرند. برای ثبت نام ، دانش آموزان باید مستقیماً به مدرسه مراجعه کنند . این دانشگاه ها اغلب به ویژه برای آن دسته از دانش آموزانی که نمرات قابل توجهی در مقطع کارشناسی (برای کسانی که در برنامه های تحصیلات تکمیلی ثبت نام می کنند) یا معادل های دبیرستان دارند، در دسترس هستند.

اگر دانشجو توسط دانشگاه دومینیکا پذیرفته شود، مدارکی به او داده می شود که به دانشجو اجازه می دهد ویزای دانشجویی لازم را دریافت کند . در بیشتر موارد، این فرآیند ساده است و به سرعت انجام می شود.

اکثر دانشجویان بین‌المللی در خوابگاه‌هایی مانند دانشگاه‌ها زندگی می‌کنند. دیگران می توانند آپارتمان هایی در نزدیکی محوطه دانشگاه اجاره کنند. این هزینه ها بصورت آزاد و بعهده دانشجوست و شامل برنامه های آموزشی نمی شود.

برای ثبت نام، دانش آموزان باید بتوانند نشان دهند که می توانند از خود حمایت مالی کنند . این شامل پرداخت هزینه مسکن و بیمه درمانی نیز می شود . برخی از دانشجویان بین المللی در حالی که هنوز در حال تحصیل هستند می توانند کار کنند .

علاوه بر این ، دانش آموزان باید رشته خاصی را انتخاب کنند . این ممکن است شامل جرم شناسی ، منابع انسانی ، تجارت ، پزشکی یا حقوق باشد . هزینه زندگی در دومینیکا متوسط و قابل مقایسه در سراسر کارائیب است . از نظر هزینه برای آموزش عالی ، مدارس دومینیکا مانند مدارس اروپا یا ایالات متحده است .

دانشجو باید هزینه تحصیل خود را بپردازد . برخی ممکن است واجد شرایط دریافت کمک هزینه و آموزش با تخفیف برای خدمات استثنایی یا تحصیل در یک منطقه مورد تقاضا باشند . به طور کلی ، مدارس به دانش آموزان کمک می کنند تا بودجه لازم را پیدا کنند .

برای کسب اطلاع از سایر روشهای اخذ اقامت دومینیکا کلیک کنید. 

اقامت تحصیلی دومینیکا - مدارک لازم

مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی دومینیکا

1. اصل گذرنامه و یک کپی از اطلاعات پاسپورت و صفحه امضا. گذرنامه باید امضا شده باشد ، با اعتبار 6 ماه پس از اقامت در جمهوری دومینیکن ، با حداقل یک صفحه گذرنامه خالی برای مهر ویزای جمهوری دومینیکن .

2. یک فرم اصلی درخواست ویزای جمهوری دومینیکن .

3. یک عکس گذرنامه 2×2 جدید ، رنگی ، نمای جلو و با پس‌زمینه ساده و روشن .

4. فتوکپی رنگی و شفاف از هر گونه ویزا یا کارت اقامت قبلی دومینیکن.

5. نامه پذیرش از موسسه آموزشی در جمهوری دومینیکن که سطح مطالعاتی که انجام خواهید داد و مدت زمان برنامه را مشخص می کند. کنسولگری به نامه اصلی یا یک کپی رنگی با کیفیت بالا نیاز دارد.

6. گزارش پلیس.

7. متقاضیان زیر 18 سال باید گواهی تولد و مجوز کتبی و امضا شده توسط والدین یا قیم ارائه دهند.

8. گواهی پزشکی که تشخیص سلامت کلی متقاضی را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که آیا وی از بیماری مسری رنج می‌برد. یک مترجم معتبر باید گواهینامه را به اسپانیایی ترجمه کند.

9. اثبات تمکن مالی بصورت صورتحساب بانکی یا نامه محضری از والدین مبنی بر مسئولیت مالی و یا بورس تحصیلی در صورتی که تحصیل توسط مؤسسه‌ای در کشور مبدا یا بورسیه تحصیلی تأمین شود. این سند باید میزان حمایت مالی یا بورسیه تحصیلی و مدت آن را مشخص کند که باید روی سربرگ رسمی و تایید شده توسط موسسه باشد.

10. اصل یا کپی رنگی یک نامه تعهد به کنسولگری از طرف متقاضی. نامه باید شامل موارد زیر باشد:

  • خطاب به سفارت جمهوری دومینیکن، بخش کنسولی
  • نام متقاضی
  • آدرس متقاضی
  • ملیت متقاضی
  • نوع ویزا درخواستی
  • چه کسی/ کجا در جمهوری دومینیکن تحصیل خواهند کرد
  • امضا شده، اصل امضا لازم است

هنگامی که تمام مدارک فوق را تهیه کردید، می توانید مراحل درخواست ویزای دانشجویی دومینیکا خود را شروع کنید.

مقاله پیشنهادی : اخذ ویزای شنگن 

اقامت تحصیلی دومینیکا - نامه کنسولگری

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا ، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *