موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

اقامت اروپا با اثبات تمکن مالی - نصر جاوید

اقامت اروپا با اثبات تمکن مالی در سال 2023

اقامت کشور یونان از طریق اثبات تمکن مالی (FIP) در سال 2023 چیست؟

بر اساس ماده ۲۰ , قانون ۴۲۵۱/۲۰۱۴ دپارتمان اتحادیه اروپا آنچه که شما برای دریافت اقامت اروپا با اثبات تمکن مالی همچون کشور یونان از طریق روش اثبات تمکن مالی برای دریافت اقامت دو ساله با تمدید سه ساله نیاز دارید افتتاح حساب با حداقل موجودی 48هزار یورو در یونان است.

در واقع شما باید ثابت کنید که از پس هزینه دو سال زندگی در یونان بر می‌آیید و برای اثبات آن، نیاز است که این مبلغ در حساب جاری شما موجود باشد.

و مدارک لازم مبنی بر دارا بودن درآمد کافی و پایدار سالیانه جهت تامین هزینه های زندگی را ارائه دهد به عبارتی دیگر، چنانچه فردی بتواند اثبات کند که در حساب بانکی خود حداقل 48 هزار یورو موجودی دارد و توانایی تامین هزینه‌های زندگی در یونان در طول اقامت خود را دارد، می تواند واجد شرایط اخذ اقامت دائم کشور یونان از طریق تمکن مالی باشد .

بهتر است برای توجیه سفارت، کمی بیش از این مبلغ در حساب خود داشته باشید.دولت یونان این روش را برای افرادی که سالیانه 8هزار یورو درآمد خالص دارند، پیش‌بینی کرده است.

متقاضي مي‌تواند برای جلب توجه آفیسر ویزا، ميزان درآمد خود را به وسيله سود سپرده بانکی، اجاره‌نامه ملک، حقوق بازنشستگی و سود سهام شرکت بورسی اثبات نمايد.ممکن است شهروندان کشورهای جهان سوم متقاضی دریافت اقامت همراه با خانواده نیز باشند . در این صورت طبق ماده ی ۱- بند ۱- قانون شماره ۴۲۵۱ , فرد مطابق با برنامه ی موجود برای دریافت اقامت متقاضیان وابسته اقدام خواهد کرد .

اقامت افراد وابسته همراه با اقامت متقاضی اصلی منقضی خواهد شد . ارائه ی مدارک مورد نیاز در زمان مقرر نیز می تواند به صورت فردی و یا جمعی نیز صورت پذیرد.مقدار کلی هزینه ی تصویبی ممکن است به صورت مدارک مالی بازنشستگی ,سود سپرده حساب بانکی و یا مدرکی که تحت مالکیت فرد حقیقی با شرایط مناسب مالی و حقوقی جهت پوشش کل هزینه های زندگی وی در کشور یونان بدون نیاز به ارائه ی فیش حقوقی یا فعالیت های وابسته ی اقتصادی باشد نیز اختصاص داده شود.

مطابق با ماده ی ۲۰,شهروندان متقاضی کشورهای جهان سومی برای دریافت اقامت کشور یونان از طریق طرح بازنشستگی می تواند بدون در نظر گرفتن میزان حقوق دریافتی بازنشستگی نیز اقامت خود را تمدید کند . در این صورت فرد دیگر اجازه ی دسترسی به بازار کار کشور یونان را نخواهد داشت.

خدمات موسسه نصر جاوید ویرا در روند دریافت اقامت یونان از روش تمکن مالی :

کارشناسان و مشاوران موسسه مشاوره نصرجاوید ویرا در تمامی مراحل اخذ اقامت کشور یونان همراه شما خواهند بود و این امر پیچیده را برای متقاضیان آسان کرده و به آن سرعت می‌بخشند .

دریافت ویزا یونان تایپ C و پس از آن اقدام برای دریافت ویزای تایپ D ، فراهم آوردن شرایط سفر توریستی پیش از دریافت کارت اقامت ، افتتاح حساب بانکی ، دریافت کد مالیاتی ، پیکاپ و ترانسفر رایگان ، خرید و اجاره ملک در کشوریونان ، هزینه‌های مربوط به شهرداری ، دریافت بیمه یک ساله یونانی ، هزینه اداره مهاجرت، هزینه‌های دفتر وکلای یونان و از همه مهم‌تر همراهی تا رسیدن به نتیجه دلخواه ، از خدمات موسسه نصرجاویدویرا جهت دریافت اقامت اروپا است.

پس از تماس شما با همکاران ما در موسسه نصر جاوید ویرا ، مشاوران و کارشناسان بخش اقامت کشور یونان شرایط شما را بررسی کرده و پاسخگوی سوالات احتمالی شما خواهند بود.

در این مرحله چک‌ لیست مدارک موردنیاز در اختیارتان قرار خواهد گرفت . مهم نیست که پیش از این حتما به کشور یونان یا کشورهای حوزه شنگن سفر کرده باشید. در گام نخست، همکاران ما برای ویزای شنگن تایپ C شما اقدام خواهند کرد.

در مرحله بعد، در یک سفر 4روزه به کشور یونان که برای سرپرست خانواده یا فرد متقاضی اجباری است ، اقدامات اولیه توسط همکاران ما در کشور یونان اعم از دریافت کد مالیاتی ، افتتاح حساب بانکی ، و… انجام می‌پذیرد .

در این سفر کارشناس ما همواره در کنارشما خواهند بود و به امور پروسه خواهند پرداخت . در حدود یک ماه پس از بازگشت سفر اول زمان می‌برد تا ویزای تایپ D شنگن برای متقاضی و خانواده وی صادر شود.

برای درخواست این ویزا، علاوه‌ بر ترجمه مدارک موردنیاز ویزای شنگن، گواهی سلامت (برای همه اعضا خانواده و حتی نوزادان)، گواهی عدم سوء پیشینه برای افراد بالای 18 سال و مدارک حساب بانکی متقاضی در کشور یونان ضروری است. توجه داشته باشید، در این روشِ دریافت اقامت، برای افتتاح حساب باید حداقل 8هزار یورو پول نقد به بانک ارائه دهید. کمتر از یک‌ماه بعد از افتتاح حساب، کارت اعتباری فیزیکی و مجازی به‌دست شما می‌رسد.

اقامت اروپا با اثبات تمکن مالی

مراحل دریافت اقامت یونان از طریق تمکن مالی:

آماده‌سازی مدارک مورد نیاز با مشورت کارشناسان موسسه مشاوره نصر جاوید ویرا

اقدام برای دریافت ویزای توریستی تایپ C شنگن جهت سفر 4 روزه به کشور یونان

همراهی و حضور کارشناس موسسه نصر جاوید ویرا در سفر یونان برای افتتاح حساب، امور اداری و امور اقامتی

ارسال درخواست ویزای تایپ D شنگن

دریافت کارت اقامت 2 ساله پس از حدود کمتر از 60 روزه

مشاوره تخصصی :

درجلسات ، شما مهمان ویژه موسسه نصر جاوید ویرا میباشید، هدف ما در ابتدا اطلاع رسانی دقیق از قوانین اقامت تمکن مالی کشور یونان وارائه توضیحات در خصوص روند پروسه اقامت کشور یونان به متقاضی می باشد.

عقد قرارداد :

پس از اینکه طی جلسات مشاوره تخصصی در زمینه اقامت کشور یونان به تمام سوالات شما پاسخ داده شد و شرایط اخذ اقامت برای شما مساعد بود ، در صورت تمایل متقاضی ، قرارداد با موضوع اقامت کشور یونان، فی مابین موسسه نصر جاوید ویرا و متقاضی منعقد می گردد . علی رغم اینکه موسسات دیگر حداقل 40 تا 50 درصد از کل مبلغ حق الزحمه را در ابتدا دریافت می نمایند ، شما در ابتدا تنها 20 درصد برای شروع کار پرداخت می نمائید و الباقی را طی اقساط و در طول پروسه و پیشرفت کار پرداخت خواهید کرد.

اقامت اروپا با اثبات تمکن مالی

اخذ ویزای توریستی شنگن :

سفر اولیه به یونان

با توجه به اینکه متقاضیان اقامت کشور یونان می بایست حداقل یکبار به این کشور سفر کرده باشند ، لذا درمورد کسانی که تا به حال به کشور یونان سفر نکرده اند ، در ابتدا ویزای توریستی کشور یونان (شنگن) برای سرپرست خانواده در یکماه اول پروسه اخذ می گردد که متقاضی با یک سفر چند روزه و اقامت در کشور یونان واجد شرایط درخواست اقامت گردد.

اقامت اروپا با اثبات تمکن مالی

اخذ ویزای تایپ D :

پس از سفر اولیه متقاضی مدارک تمکن مالی اعم از موجودی حساب بانکی ، گردش مالی ، اجاره نامه های ملکی و مدارک هویتی اعم از گواهی عدم سو پیشینه و مدارک تائید سلامت جسمانی را با مشاوره های ما و طبق استانداردهای لازم تهیه کرده و پس از ترجمه و تائیدات مدارک برای اخذ ویزای تایپ D اقدام می نمائیم.

این نوع ویزا به منظور اجازه ورود به کشور یونان برای کسانی که پرونده درخواست اقامت دارند صادر می گردد.لازم به ذکر است اکثر موسسات پس از تحویل ویزای تایپ D با متقاضی تسویه حساب کرده و الباقی هزینه ها را دریافت می نمایند، در صورتیکه موسسه نصر جاوید ویرا پس از تحویل کارت اقامت کشور یونان به متقاضی و در آخرین مرحله پروسه با متقاضی تسویه حساب می نماید.

اخذ ویزای تایپ D

سفر دوم به کشور یونان :

پس از دریافت ویزای تایپ D برای خود و خانواده ، شما به کشور یونان سفر می کنید و در دفترموسسه نصر جاوید ویرا واقع درکشور یونان همکاران فارسی زبان ما شما را در ادامه پروسه اقامت یاری می نمایند.در این مرحله برای شما حساب بانکی بین المللی افتتاح می گردد، و می بایست هزینه زندگی درکشور یونان را به مدت 2 سال آینده به صورت نقدی واریز حساب بانکی خود درکشور یونان کنید.در این مرحله آدرس قانونی برای شما تعیین شده و سپس تحت پوشش بیمه درمانی قرار خواهید گرفت.

بلو پی پر - نصر جاوید
حضور در اداره مهاجرت و بلو پی پر:

اداره مهاجرت اقدامات نهایی اقامت کشور یونان توسط وکلای ما انجام شده و در نهایت رسید تائید اقامت شما و خانواده تان صادر می گردد . رسید تائید اقامت یا بلوپیپر یک مجوز تایید شده اتحادیه اروپاست که اجازه اقامت افراد غیراروپایی را برای زندگی در کشورهای اروپایی فراهم می کند . بلو پیپر اساسا یک مجوز اقامت محسوب می شود که متعاقبا منجر به صدور کارت برای کسانی که درخواست اقامت داده اند می شود.

بلو پی پر - نصر جاوید

تحویل کارت اقامت کشور یونان :

پس از دریافت رسید، همکاران ما مراحل نهایی پروسه حقوقی را پیگیری و حدودا طی 45 روز کاری در نهایت کارت اقامت کشور یونان شما در دفتر تهران یا کشور یونان به شما تحویل می گردد. و تمدید کارت اقامت 2 سال می باشد.

کارت اقامت کشور یونان
کارت اقامت کشور یونان

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *