موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

اقامت طلایی کشور یونان - نصرجاوید ویرا

اقامت طلایی کشور یونان

اقامت طلایی کشور یونان

 ویزای طلایی یونان چیست؟

موسسه مشاوره نصرجاوید ویرا قصد دارد شما را با راه های اخذ اقامت کشور یونان از طریق سرمایه گذاری با خرید املاک و مستغلات در یونان آشنا کند. از آنجائیکه یونان عضو اتحادیه اروپا است، اخذ اقامت یونان به معنی کلید ورود به سایر کشورهای عضو این اتحادیه می باشد.

 یکی از آسان ترین گزینه ها برای اخذ اقامت این کشور، خرید ملک است. خرید ملک، تضمین اخذ ویزاهای بلند مدت و شرایط لازم اخذ اقامت برای مالک و اعضای خانواده او خواهد بود. افرادی که از این طریق اقدام به اخذ اقامت می کنند، علاوه بر اقامت یونان از مزایای اقامت در اتحادیه اروپا استفاده کرده و به صورت قانونی در کشور یونان به کسب و کار و زندگی می پردازند.

برنامه ویزای طلایی یونان (Golden Visa Program) که یکی از پر طرفدار ترین برنامه های اخذ اقامت و مهاجرت به یونان است، همان روش اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک است. شما املاک و مستغلات در یونان میخرید و صاحب اقامت 5 ساله یونان به همراه اعضای خانواده می شوید. 

یکی از دلایلی که اقامت یونان از طریق خرید ملک جذاب است، این است که این مقدار سرمایه گذاری در بین کشورهای اروپایی مبلغ پایینی است و یک فرد خارجی می تواند یک یا چندین ملک به ارزش 250.000 یورو خریداری کند.

با وجود اینکه این نوع اقامت در تعدادی از کشورهای اروپایی ارائه گردیده است، اما کشور یونان ساده ترین، سریع ترین و کم هزینه ترین کشور برای ارائه این نوع اقامت می باشد. میزان رضایت مندی شهروندانی که از برنامه اقامت طلایی یونان استفاده کرده اند، 100% بوده است.

متقاضی قادر خواهد بود از زمانی که ملک را خریداری می کند و تا زمانی که کارت اقامت وی صادر گردد، در کمتر از 40 روز اقامت خود را اخذ نماید.این نوع اقامت بدون قید و شرط است و نیازی به حضور و یا تردد در کشور یونان نخواهد داشت. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه نصرجاوید ویرا تماس بگیرید.

قوانین اقامت طلایی کشور یونان یا اقامت از طریق خرید ملک از ابتدای 2023

نخست وزیر یونان اعلام کرد از ابتدای سال 2023، سرمایه گذار برای دریافت ویزای طلایی این کشور باید 500 هزار یورو ملک خریداری کند. برای دریافت ویزای طلایی از طریق خرید ملک فقط تا آخر سال 2022 به ارزش 250 هزار یورو از پرداخت مالیات معاف می شود. 

شرایط اقامت طلایی کشور یونان

پرونده متقاضی تقریبا تا 40 روز بعد از زمان خرید ملک بررسی و اجازه اقامت صادر می شود. امکان افتتاح حساب بانکی با این اقامت وجود دارد. کل پرونده از ابتدا تا انتها به کمک وکلای مجرب یونانی به همراه مترجم فارسی زبان اجرا میشود.

مراحل اقامت طلایی کشور یونان تضمینی

  • ابتدا درخواست شما به وکیل ارائه میشود، وکیل پس از قرارداد با شما، برای شما وقت از سفارت دریافت میکند.
  • با ارائه مدارک لازم و کافی به سفارت ویزای تایپ C از سفارت دریافت میشود. به یونان سفر میکنید و حساب بانکی افتتاح میکنید. ملک را انتخاب میکنید و بررسی های وکیل شما روی اصالت و مسائل قانونی ملک آغاز میشود. همه مسئولیت ها برعهده وکیل است. پس از احراز هویت مالک و ملک، شما هزینه ملک را در دفاتر اسناد رسمی میپردازید و مالک ملک میشوید. ظرف کمتر از دو ماه کار اقامت طلایی را دریافت میکنید و اقامت 5 ساله شما آغاز میشود. تا زمانی که مالک آن ملک هستید، اقامت شما تمدید می‌شود.

هزینه های اداری اقامت طلایی کشور یونان 2023

  • به طول کلی شما حدود 10 درصد هزینه ملکی که میخرید باید بابت کمیسیون املاک، حق وکیل، کارگزاری، مالیات به دولت، هزینه استعلام ملک و مالک، … بپردازید که تحت شرایطی ممکن است بخشی از مالیات از هزینه ها کسر شود و معافیت مالیاتی به همراه داشته باشد که این مهم مربوط به نوع ملکی است که برای خرید انتخاب میکنید.

مزایای اقامت اقامت طلایی کشور یونان 2023

  • توسط قانون شهروندی شما تحت حفاظت دولت یونان هستید.
  • امکان دسترسی سریع به 34 کشور بدون ویزا
  • امکان دریافت شهروندی و پاسپورت یونان
  • سفر به تمامی کشورهای عضو اتحادیه شینگن و همچنین سفر به انگلستان
  • امکان دریافت اقامت یونان بعد از 2 ماه
  • شهروندان یونان حق زندگی و کار در 34 کشور اتحادیه اروپا را دارند.
  • ساکنان و شهروندان یونان حق تحصیل در مدارس و دانشگاه به صورت رایگان و یا با شهریه پایین را دارند.
  • بهره مندی از سیستم خدمات بهداشتی و درمانی
  • زندگی در کشوری ایمن با آب و هوای آفتابی مدیترانه ای
  • امکان باز کردن حساب های بانکی
  • امکان به همراه داشتن اعضای خانواده (همسر و فرزندان زیر 21 سال)
  • فرزندان زیر 18 سال، پس از اخذ اقامت تا 21 سال میتوانند اقامتشان را تمدید کنند.

مدارک لازم اقامت طلایی کشور یونان تضمینی

  • 3 عکس رنگی از متقاضی
  • کپی گذرنامه
  • کپی قرارداد ملک که حداقل 500.000 یورو ارزش دارد
  • اثبات بیمه درمانی
  • اثبات منابع مالی کافی برای زندگی در یونان
  • اثبات پرداخت مبلغ مورد نیاز به اداره مالیات

اخذ اقامت طلایی کشور یونان 2023

کارشناسان موسسه نصر جاوید ویرا پس از ارائه مشاوره و بررسی مدارک و شرایط متقاضی برنامه ویزای طلایی یونان (اقامت پنج ساله با خرید ملک)، نسبت به عقد قرارداد تضمینی اقدام می نمایند. موسسه نصر جاوید ویرا با دارا بودن کادر مجرب از وکلای یونانی، میتواند برای شما نسبت به اخذ تضمینی اقامت یونان از طریق تمکن مالی اقدام نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اقامت ویزای طلایی یونان تضمینی 2023 با کارشناسان موسسه نصر جاوید ویرا در ارتباط باشید.

روند اجرای قرارداد اخذ اقامت طلایی کشور یونان 2023 با خرید ملک

ابتدا مشاوره تخصصی در زمینه اقامت اروپا به شما داده میشود. سپس در صورت تمایل به عقد قرارداد، اقدام به امکان سنجی شرایط شما برای اخذ اقامت می کنیم.

در صورت مساعد بودن شرایط شما، 5000 یورو به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد دریافت می شود، سپس از طرف وکلای یونانی در یونان برای شما پیش نویس قرارداد وکالت ارسال می شود و پس از آن دعوت نامه به سفارت ارسال و وقت سفارت دریافت می شود. پس از مراجعه شما به سفارت یا شرکت کارگزار سفارت و اخذ ویزای تایپ  C شینگن یونان، شما به یونان سفر می کنید. بخشی از هزینه های وکالت یعنی حدود 10.000 یورو از شما دریافت می شود.

در ابتدا با همراهی وکلای یونانی کد مالیاتی برای خرید و فروش برای شما دریافت میشود. سپس حساب بانکی برای شما در یونان افتتاح خواهد شد تا بتوانید نسبت به انتقال پول به یونان اقدام کنید.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا ، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *