موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

بانک ملی یونان - نصرجاوید ویرا

بانک ملی یونان پایان کمک ها و وامهای اروپایی را اعلام کرد

بانک ملی یونان (بانک مرکزی یونان) اولین بانکیست که در اتحادیه اروپا به طور کامل وابستگی خود را به کمک های اضطراری بانک مرکزی اروپا (ELA) را حذف کرده است و نیاز به منابع مالی آنها را به صفر رسانده است.

خبرهای به گوش رسیده از این قبیل است که اقتصاد یونان و بانک هایشان قصد دارند یه طور کامل وابستگی خود را به  بزرگترین وام دهندگان کشور تا پایان سال 2018 از بین ببرند.

بانک ملی یونان با افزایش سپرده ها و بودجه دولتی نیاز خود را یک میلیارد یورو از وام های بین بانکی کاهش داده است و با این سیستم توانسته است به این هدف استراتژیک دست پیدا کند.

با اضافه شدن منابع مالی در بانک ملی یونان و از بین بردن وام های گران قیمت اتحادیه اروپا این فرصت را پیدا کرده است تا بیشتر به تامین مالی اقتصاد واقعی و تامین نیازهای مردم یونان و کسب و کار رسیدگی و کمک شود.که سیستم اجرایی اعلام کرده است این صحبت ها در سه ماه اول سال 2018 به نتیجه خواهد رسید.

مقاله پیشنهادی: چجوری اقامت اروپا را بگیریم؟

بانک ملی یونان- پایان وام

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *