موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

بدترین و بهترین شهرها برای زندگی - نصرجاوید ویرا

بدترین و بهترین شهرها برای زندگی

بدترین و بهترین شهرها برای زندگی : مجله اکونومیست گزارشی از بهترین و بدترین شهرها برای زندگی منتشر کرده است.
در این گزارش، 140 شهر دنیا بر اساس خدمات درمانی، دانشگاه‌ها، زیرساخت های شهری، امنیت و آب و هوا بررسی شدند.

بدترین و بهترین شهرها برای زندگی 

11. آتن ، یونان

کشوری دیدنی بر خلاف کشور های نظیر المان ، اسپانیا 

10. هامبورگ، آلمان

شهرهای سیدنی، فرانکفورت و برلین در نظرسنجی امسال با سقوط چند پله باعث شدند تا شهر هامبورگ در رتبه دهم قرار بگیرد.

9  . هلسینکی، فنلاند

پایتخت فنلاند با کسب امتیاز کامل در زمینه ثبات و خدمات درمانی و امتیاز بالا برای فرهنگ، محیط زیست، امکانات تحصیلی و زیرساخت های شهری در رتبه نهم این لیست قرار گرفت.

8  . آکلند، نیوزیلند

آکلند امتیاز کامل در زمینه امکانات تحصیلی را به دست آورد اما به دلیل کسب امتیاز نود و دو دهم از صد در زمینه زیرساخت های شهری از راهیابی به رتبه هفتم این فهرست جا ماند.

7  . پرت، استرالیا

امتیاز کامل برای خدمات درمانی، امکانات تحصیلی و زیرساخت های شهری.

6  . آدلاید، استرالیا

شهر آدلاید به دلیل امتیازات بالا و همچنین به دلیل سقوط شهر سیدنی از لیست ده شهر برتر دنیا به خاطر اهمیت آن، جزو شش شهر برتر دنیا برای زندگی قرار گرفت.

5  . کلگری، کانادا

یکی از سه شهر کانادایی که در این لیست جزو برترین ها هستند امتیاز صد از صد در زمینه های خدمات درمانی، امکانات تحصیلی و ثبات را دریافت کرد.

4  . تورنتو، کانادا

پرجمعیت ترین شهر کانادا امتیاز کلی 97.2 درصد را به دست آورد اما به دلیل امتیاز کمتر از صد در زمینه زیرساخت های شهری به رتبه چهارم اکتفا کرد. ولی همچنان رتبه خوبی را بین دیگر شهر های دنیا مخصوصا آمریکا دارد.

3  . ونکوور، کانادا

ونکوور که از شهرهای مهم کاناداست امتیاز صد از صد در زمینه های فرهنگ، محیط زیست، خدمات درمانی و امکانات تحصیلی را به دست آورد.

2  . وین، اتریش

یکی از سه شهر اروپایی که جزو ده شهر برتر جهان برای زندگی قرار گرفت.

1  . ملبورن، استرالیا

رتبه نخست این لیست که این رتبه را علاوه بر امتیازات بالا در زمینه های مختلف مدیون اندازه متوسط و جمعیت به نسبت کم خود است. امادور بودن از اقتصاد های برتر دنیا مانند آمریکا و کانادا و اروپا رتبه ان را امسال متزلزل کرده است.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *