موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

برتری های مهاجرت به کانادا - نصرجاوید ویرا

برتری های مهاجرت به کانادا نسبت به کشورهای دیگر

برتری های مهاجرت به کانادا نسبت به کشورهای دیگر در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. 

برتری های مهاجرت به کانادا نسبت به کشورهای دیگر

برتری های مهاجرت به کانادا نسبت به کشورهای دیگر

چند سال پیش اغلب مردمی که قصد مهاجرت داشتند به دنبال اقامت در آمریکا بودند؛ ولی امروز عکس این موضوع را شاهد هستیم. در واقع در سال های اخیر مردم ایران گرایش چند برابری نسبت به اقامت و مهاجرت به کانادا پیدا کرده اند. اما علت گرایش به مهاجرت به کانادا چیست؟ دادن اقامت راحتت تر؟ امکانات مهاجرتی بهتر؟ امکانات تحصیلی بهتر؟

در این مقاله تا حدودی برتری‌های کانادا نسبت به کشورهای دیگر (امریکا، استرالیا، اروپا و ….) برای تحصیل، زندگی، اقامت، گرفتن ویزا، فرهنگ برتر و …. را مطرح می کنیم. عنوان کردن برتری های مهاجرت به کانادا نسبت به سایر کشورها در این مطلب می‌تواند به تصمیم گیری خیلی‌ها از علاقمندان به مهاجرت کمک کند.

1- کانادا یکی از ایمن ترین و سالم ترین کشورهای جهان است. به گونه ای که ضریب جنایت و خشونت، همچنین میزان آلودگی محیط زیست و هوا در کانادا در پایین ترین میزان است.

2- در کشور کانادا سلامت، امنیت، رفاه و آموزش در اولویت قرار دارد. خدمات اجتماعی از جمله خدمات آموزشی، ورزشی، علمی، پزشکی، مسکن، تامین کمک هزینه زندگی برای نیازمندان، پرداخت کمک هزینه زندگی و تأمین مسکن مناسب برای افراد سالمند، بیمه بیکاری و . . .

3- در کانادا امکانات تحصیلی خوبی فراهم است و به دانشجویان بها داده می شود.

4- در کانادا فرصت های زندگی و رشد به صورت عادلانه و بدون تبعیض و توجه به نژاد، سن، جنس، ملیت، قوم و . . . ایجاد می شود.

5- به دلیل تنوع مذاهب در کانادا، برگزاری آداب و مراسم مذهبی به ویژه برای مسلمانان آسان است.

6- کانادا چند ملیتی ترین کشور جهان است؛ کانادا کشوری بزرگ با تنوع فرهنگی زیاد است. درحالی که کمترین نشان از نژادپرستی و خشونت های قومی در آن دیده می شود.

7- رفت و آمد از کانادا به ایران نسبت به بسیاری از کشورها راحت‌ تر است.

8- پس از شش سال داشتن کارت اقامت دائم کانادا، و حضور فیزیکی حداقل چهار سال حق شهروندی کانادا به افراد داده می شود و آنها حق شهروندی دوگانه و یاتابعیت دو کشور مختلف را خواهند داشت.

9- به درخواست های مهاجرت به کانادا در یک برنامه زمانبندی به صورت عادلانه رسیدگی می شود.

10- برای زندگی و اقامت زنان، کشور کانادا پس از ایسلند و سوئد بهترین کشور جهان بیان شده است.

11- سازمان ملل کانادا را طی سال های متمادی به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی انتخاب کرده است. معیارهای انتخاب فرصتهای آموزشی، کیفیت زندگی مردم، طول عمر، میزان بیکاری، ضریب خشونت و … بوده است.

12- در کانادا دموکراسی حاکم است و به حقوق مدنی و شهروندی احترام گذاشته می شود و آزادی برای همگان است.

13- طبق قوانین جدید، اقدام به اخذ اقامت دائم دانشجویان دوره‌ی دکتری دانشگاه‌های کانادا بعد از سال دوم امکانپذیر است.

14- رفت و آمد آسان به آمریکا که دارای موقعیت‌های شغلی زیاد و قوی‌ترین اقتصاد جهان می باشد.

15- زبان رسمی کانادا انگلیسی است (به غیر از استان کبک) و بنابراین برقرای ارتباط و تأمین نیازهای زندگی از کشورهای غیر انگلیسی زبان برای مهاجران آسان‌تر است.

16- گرفتن اقامت در کانادا در اغلب موارد از کشورهای اروپایی آسان‌تر است.

17- مردم کانادا اغلب مردمانی مهمان نواز، مودب و مهربان هستند و با افراد خارجی‌ برخورد خوبی دارند.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *