موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

جایزه بهترین صبحانه هتل های یونان - نصرجاویدویرا

جایزه بهترین صبحانه هتل های یونان در 2018 به زاگوروچوریا رسید

جایزه بهترین صبحانه هتل های یونان در2018 به هتلی در آنو پدینا، به نام زاگوروچوریا رسید. محل برگذاری این مسابقه پریر بوتیک هتل بود که با 148 هتل در این مسابقه رقابت می کرد که از طرف داوران بعد از مقایسه های سخت و دقیق توانست به مقام اول این مسابقه در سال 2018 دست پیدا کند.

جایزه بهترین صبحانه هتل های یونان در سال 2018 به زاگوروچوریا رسید

منتخبین این مسابقه صبحانه های خود را در آتن در 23 فبریه در آپولون و تالاسو به نمایش گذاشتند و مراسمی را برگزار کردند که شامل 149 هتل و کمپانی های توریستی دیگری هم در این مسابقه شرکت کرده بودند.

مسابقات بهترین صبحانه هتل های یونان از طرف وزارت امور خارجه و توریست و سازمان های هتل داری ساپورت می شود.

بهترین صبحانه هتل های یونان -زاگوروچوریا
بهترین صبحانه در هتل های یونان - هتل

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *