موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

خوشمزه ترین غذاهای کشور یونان - نصرجاوید ویرا

خوشمزه ترین غذاهای کشور یونان

خوشمزه ترین غذاهای کشور یونان: سیمپوسیو تور خوشمزه و غذا یونانی برای بازدید از 15 کشور اروپایی کار خودش رو آغاز کرد.

خوشمزه ترین غذاهای کشور یونان

آلدمار ریزورت (سیمپوسیو) نام تورغذا و دستپخت خوشمزه یونانی است که غذاهای مختلف و میراث آشپزی یونان را در سی و هفت شهر در پانزده کشور اروپایی و کل جهان ارائه می دهند.

امسال این تور نهمین سالگرد خود را با شعارارتقاء فرهنگ غذایی یونان با سفر به پلوپونوس آغاز و جشن میگیرد.این تور توسط گروه آلدمار و وزارت گردشگری و توریست یونان و سازمان ملی توریستی یونان و مجموعه هتل های هلنیک ساپورت این برنامه است.

درادامه چندین عکس از این مجموعه را برای شما قرار می دهیم.

خوشمزه ترین غذاهای کشور یونان - سیمپوسیو

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *