موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

روز جهانی حیوانات - نصرجاوید ویرا

روز جهانی حیوانات در کشور یونان

لاگوس روز جهانی حیوانات را جشن می گیرد :

تور گشت و گذار از باغ وحش Lagos و یک قدم زدن سگ Câominhada در لاگوس برای روز جهانی حیوانات در تاریخ 4 اکتبر برگزار خواهد شد.

تور هدایت باغ وحش در ساعت 5:30 بعد از ظهر آغاز می شود و هزینه آن 8 یورو است و درآمد ناشی از انجمن حیوانات محلی Cadela Carlota & Companhia برای کمک به عقیم سازی حیوانات گمشده است.

روز جهانی حیوانات در کشور یونان

این انجمن همچنین در همان روز نیز یک قدم زدن “Câominhada” را میزبانی خواهد کرد. مردم می توانند سگ خود را همراه خود بیاورند و یا پیشنهاد دهند که یکی از سگ های بسیاری را در مراقبت از انجمن پیاده کنند.

از صاحبخانه خواسته شده است که رکورد واکسیناسیون سگ خود را برای شرکت در پیاده روی، که از ساعت 10 صبح در Praça do Infante آغاز خواهد شد، آغاز کند.

نیازی نیست که برای راه رفتن ثبت نام کنید، گرچه کسانی که علاقه مند به شرکت در تور هدایت می شوند باید با باغ وحش لاگوس تماس بگیرند.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *