موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

زندگی در کشور یونان و اطلاعات جامع و کامل

زندگی در کشور یونان و اطلاعات جامع و کامل

افراد به دلایل مختلف و با توجه به شرایط خود مهاجرت می کنند. امروزه یونان یکی از کشور هایی است که مورد توجه مهاجرین قرار گرفته است. اگر می خواهید اقامت یونان را دریافت کنید درباره ی زنگی در کشور یونان چه می دانید؟

یونان از کشورهای منطقه شنگن محسوب می شود و از راحت ترین کشورها برای دریافت اقامت شینگن است.

زندگی در کشور یونان  

زندگی در کشور یونان در سال‌های گذشته ، پس از خروج از بحران اقتصادی ، برای توسعه زیرساخت‌ ها و شبکه‌ های فناوری ، انرژی ، خدمات گردشگری و تسهیلات رفاهی اهتمام ویژه‌ ای ورزیده تا ضربه‌ های اقتصادی گذشته را جبران کرده باشد و به همین دلیل به سرعت درحال پیشرفت است.

سرزمین خوش‌ منظر کشور یونان ، مستقر در اروپای شرقی ، به احاطه دو دریای نیلگون مدیترانه در شرق و جنوب ، و دریای یونان از غرب درآمده است.

یونان میراث‌ دار تاریخ و فرهنگی غنی و تاثیرگذار است. امپراتوری بیزانس و نزدیک چهارصد سال سلطۀ ترکان عثمانی را در پیشینۀ خود دارد و زیباترین شهرهای مدیترانه و اروپا را در آغوش گرفته است.

قلم ریزنقش آفرینش ، طبیعت زیبایی را در این سرزمین خلق کرده که نظر هر رهگذری را به خود جلب کرده است.

سالانه بین ۸ تا ۱۰ میلیون گردشگر را راهی این سرزمین چندپاره می‌کند ؛ بیشتر افرادی که حداقل یک‌ بار به این کشورِ پر از شگفتی سفر کرده‌ اند ، به فکر دریافت اقامت یونان و زندگی در “سرزمین فلاسفه” افتاده‌ اند.

فرهنگ حاکم بر این سرزمین سازگار با سلیقه ایرانی‌ست ، از فضای جامعه گرفته تا غذاها و طبیعت این کشور ، همگی باب طبع ایرانیان است.

نسبت به دیگر کشورهای اروپایی هزینه زندگی ، اعم از خوراک، کرایه ماشین و هزینه اجاره‌ بهای خانه پایین‌ تر است.

از طرفی احساس مهمان‌نوازی و نوع‌ دوستی ویژه یونانیان نسبت به ایرانیان موجب شده ایرانیان احساس بیگانگی در این کشور نداشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره های 02126850553 و 02126850546 تماس بگیرید.

نصر جاوید ویرا بهترین روش دریافت اقامت اروپا را به شما ارائه می دهد.

زندگی در یونان

دریافت ویزای کانادا یا انگلیس از طریق کشور یونان

در صورتی که به دنبال ویزای انگلیس، ویزای استرالیا و یا ویزای کانادا هستید و با دردسرهای دریافت این ویزا از داخل ایران مواجه شده‌اید، این بهترین فرصت است که در زمان اقامت کوتاه‌ مدت کشور یونان شانس خود را امتحان کنید. بدون شک داشتن ویزای اقامت یونان ، در دریافت ویزای هر کدام از این کشورها تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

مزایای تحصیل فرزندان در مدارس کشور یونان

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های زندگی در کشور یونان ، تحصیل فرزندان در مدارس این کشور است. نظام آموزشی کشور یونان به سه سطحِ تحصیلات ابتدایی، متوسطه و آموزش عالی تقسیم می‌شود. 

دوره آموزش ابتدایی از 6 سالگی آغاز می‌شود که دو سال اول از آموزش ، در فضایی مانند «مهد کودک» سپری می‌شود. دانش‌آموز تا 12 ‌سالگی در مرحله ابتدایی تحصیل می‌کند و سطح مقدماتی متوسطه را در دوره راهنمایی و از سن 12 تا 15 سالگی سپری می‌کند. 

پس از آن دوره ، آموزش متوسطه با نام آموزش دبیرستان فرا می‌رسد که یک دوره سه ساله است. یکی از مزایای تحصیل مقطع دبیرستان در کشوریونان آموزه‌ های حرفه‌ای ، تئوری و عملی این دوره است که دانش‌آموز را به‌ صورت عملی برای مراحل بعدی آماده می‌کند.

اگر فرزند شما دو مقطع تحصیلی را در کشور یونان سپری کند، پاسپورت یونانی دریافت خواهد کرد و در پی آن اجازه اقامت دائم به والدین ارائه می‌شود.

انواع مدارس برای تحصیل فرزندان

در این کشور سه نوع مدرسه وجود دارد که هر یک شرایط مناسب و مخصوص به‌ خود دارند؛ مدارس دولتی ، نیمه‌دولتی و خصوصی ؛ در مدرسه‌های دولتی تدریس به زبان یونانی‌ صورت می‌گیرد و تنها 70 یورو در سال هزینه دارد.

مدارس نیمه‌دولتی در یونان به‌صورت دوزبانه یونانی – انگلیسی زبان هستند و شهریه سالانه آن‌ها بالغ بر 2 هزار یورو است. نوع سوم مدارس کشور یونان که طیف وسیعی از کلاس‌های ورزشی، هنری و سایر موارد فوق‌برنامه را در بر می‌گیرند ، مدارس خصوصی هستند که آموزش در آن‌ها به زبان انگلیسی صورت می‌گیرد. این گروه از مدارس، بسته به خدمات آن‌ها 10 هزار یورو شهریه دارند.

جالب است بدانید ، در مدارس خصوصی یونان معلمان امریکایی ، فرانسوی و انگلیسی تدریس می‌کنند .

تبدیل اقامت یونان به دیگر کشورهای حوزه شینگن 

دریافت ویزای شینگن یکی دیگر از مواردی که اقامت کشور یونان را جذاب‌ تر می‌کند، قابلیت انتقال آن به دیگر کشورهاست. به‌ عبارت دیگر ، این نوع اقامت در کشور یونان پس از سه سال قابلیت تبدیل به اقامت دیگر کشورهای اروپایی همچون فرانسه و اسپانیا را دارد و تنها با هزینه 5 هزار یورو این امکان فراهم می‌شود. برای دستیابی به این هدف ، پس از گذشت سه‌ سال از اقدام ، می‌توانید برای انتقال آن به دیگر کشورهای اروپایی اقدام کنید.

در این صورت باید قوانین اقامتی کشور جدید را تمام و کمال بپذیرید. هرچند که سرمایه‌گذاری در کشور یونان نسبت به دیگر کشورهای حوزه شنگن ساده‌ تر است اما در صورت تمایل به انتقال اقامت به کشور دیگر ، کارشناسان موسسه نصر جاوید ویرا در کنار شما خواهند بود.

مزایای دریافت اقامت کشور یونان

  • امکان سفر بدون نیاز به ویزا به دیگر کشورهای اروپایی عضو اتحادیه شینگن
  • صدور کارت اقامت 2 تا 5 ساله برای متقاضی، همسر و فرزندان وی
  • اجازه تحصیل فرد و خانواده وی در تمام کشورهای حوزه شینگن
  • هزینه‌ های پایین زندگی نسب به سایر کشورهای اروپایی
  • امکان افتتاح حساب در بانک‌های یونان و اتصال به تجارت جهانی
  • امکان تمدید اقامت کوتاه‌ مدت و تبدیل آن به پاسپورت یونان
  • عدم نیاز به حضور در خاک یونان
  • دستیابی به ویزای طلایی اروپا با کمترین هزینه
  • بهره‌ وری از فضای کسب و کار جهانی در اقتصاد احیا شده یونان
  • امکان انتقال اقامت کوتاه‌ مدت از یونان به اقامت دیگر کشورهای عضو شینگن
  • نزدیکی فرهنگ مردم ایران و یونان
  • فاصله نزدیک به ایران نسبت به سایر کشورهای اروپایی
  • طبیعت زیبا ، سواحل و جزایر منحصر به فرد و امنیت بالای این کشور

مزایای زندگی در کشور یونان

  • واحد پول کشور یورو
  • یکی از امن ترین کشورها در منطقه مدیترانه با مردم مهمان نواز است.
  • دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای است (که برای گردشگری در طول سال ایده آل می باشد)
  • مناظر دیدنی و جذاب با سواحل شگفت انگیز و کوههای به یاد ماندنی.
  • دارای میراث فرهنگی منحصر به فرد و گنجینه های باستان شناسی است.
  • مقصد مورد علاقه برای گردشگران بین المللی
  • بالا بودن استانداردهای مراقبتهای بهداشتی خصوصی و آموزش خصوصی در یونان در مقایسه با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا

حتما بخوانید: ویزای شینگن تایپ c

یونان در زندگی

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا ، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس با ما از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *