موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

زندگی رویایی در کشور یونان - نصرجاوید ویرا

زندگی رویایی در کشور یونان

کشور یونان، فضایی مناسب و منحصر به فرد برای زندگی است. همچنین می توان یک زندگی رویایی در کشور یونان تجربه کرد.

یونان کشوری عضو اتحادیه اروپا و با امتیازات بالا در همه زمینه های زندگی برای فردی است که خواهان انتخاب کشوری جدید برای زندگی می باشد. 

موضوعاتی همچون کیفیت زندگی، محیط مناسب و با برنامه ریزی دقیق، شرایط زندگی ایمن در مناطق شهری و روستایی، دسترسی به خدمات شهری،  داشتن شرایط اقامت برای خانواده، آزادی مسافرت به همه کشورهای دیگر و سفر بدون نیاز به ویزا به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و … از جمله مواردی است که زندگی در یونان را با امتیاز بالا و شرایط عالی مواجه می کند. 

هر چند یونان کشور چندان بزرگی محسوب نمی شود ولی محیط یونان یک محیط متنوع و با فرصت های تفریحی فراوان است که با روح معنوی و آثار تاریخی که در این کشور دیده می شود باعث شده که کشوری فوق العاده به نام یونان برای زندگی محیا شده باشد.یونان بر خلاف بسیاری از کشور های اروپایی دارای بالغ بر 300 روز آفتابی است. غنیمتی که در اروپا کمتر دیده می شود باعث شده در تمام طول سال زندگی در یونان زیر پرتو آفتاب ملایم لذت بخش باشد. 

توپوگرافی خیره کننده کشور با امکانات تفریحی مانند شنا، قایقرانی، گشت و گذار، غواصی، دوچرخه سواری، صخره نوردی، اسکی، گلف، اسپا زندگی همراه با آرامش و لذتی بی وصف را در یونان پدیدار کرده است.

زندگی شبانه در یونان نیز خالی از لطف نیست، انواع کافه ها و رستوران ها، باشگاه های ورزشی و مراکز فرهنگی به زندگی شبانه در یونان جنب و جوشی خاص داده است. زیر ساخت های مدرن گردشگری در کنار برترین مناظر طبیعی در دنیا همواره برای ساکنین یونان آخر هفته های خوبی را رقم زده است. 

زندگی سالم و پر نشاط جزئی از فرهنگ و شیوه زندگی یونانیان است.

علت زندگی رویایی در کشور یونان

تاریخ و فرهنگ یونان

یونان جایگاه تمدن غرب است اما میراث فرهنگی یونان با جامعه مدرن ارتباط زیبایی ایجاد کرده است. در این کشور در کنار سایت های گردشگری و باستان شناسی، موزه ها و آثار تاریخی و اقوام و ساکنین با نگرش و آئین بومی و کهن می توان به کنسرت ها و تئاتر های تابستانی و گالری های هنر سر زد و ریشه فرهنگ و تاریخ این مردمان را در این مکان ها به وضوح دید. 

شهرهای یونان همانند هزاران سال پیش همچنان الهام بخش و تاثیر گذار هستند.

سبک زندگی یونانی ها

یونان بر خلاف بسیاری از کشورهای اروپایی دارای بالغ بر 300 روز آفتابی است. غنیمتی که در اروپا کمتر دیده می شود باعث شده در تمام طول سال زندگی در یونان زیر پرتو آفتاب ملایم لذت بخش باشد. توپوگرافی خیره کننده کشور با امکانات تفریحی مانند شنا، قایقرانی، گشت و گذار، غواصی، دوچرخه سواری، صخره نوردی، اسکی، گلف، اسپا  زندگی همراه با آرامش و لذتی بی وصف را در یونان پدیدار کرده است. 

زندگی شبانه در یونان نیز خالی از لطف نیست، انواع کافه ها و رستوران ها، باشگاه های ورزشی و مراکز فرهنگی به زندگی شبانه در یونان جنب و جوشی خاص داده است. زیر ساخت های مدرن گردشگری  در کنار برترین مناظر طبیعی در دنیا همواره برای ساکنین یونان آخر هفته های خوبی را رقم زده است. زندگی سالم و پر نشاط جزئی از فرهنگ و شیوه زندگی یونانیان است.

رژیم غذایی

رژیم غذایی مدیترانه ای یک برند جهانی است که اصلا نیازی به معرفی ندارد. در هیچ کجای دنیا غذاهای مدیترانه ای مغذی تر و سالم تر از یونان نمی توانید پیدا کنید. 

غذاهایی سرشار از  سبزیجات تازه، غذاهای دریایی، روغن زیتون، پنیر تازه و سایر محصولات لبنی، بهترین نوع آشامیدنی های طبیعی که هر کدام با هر یک از غذاهای یونانی لذت عجیبی دارند را تنها در یونان می توانید پیدا کنید. هنر آشپزی یونانی ها هر ذائقه ای را به هوس خواهد انداخت.

تحصیلات

در سال های اخیر یونان با برنامه ریزی های زیاد توانسته طیف زیادی از گزینه های آموزش بین المللی را برای مهاجران و علاقمندان به ادامه تحصیل در این کشور فراهم نماید و این رشته ها را در انواع دانشکده ها و دانشگاه های بین المللی به این افراد پیشکش کند. 

تدریس در دانشگاه های یونان به زبان یونانی، انگلیسی و فرانسوی و آلمانی هم انجام می شود. بسیاری از مدارس متوسطه این کشور مدارک دیپلم بین المللی و اغلب دانشگاه های یونان مدرک لیسانس و فوق لیسانس بین المللی برای فارغ التحصیلان خود با اعتبار بالا صادر می کنند. دانشگاه های بین المللی یونان برای دانشجویان خود برنامه های آموزشی متنوع و منحصر به فردی دارند.

مراقبت های پزشکی و بهداشتی در یونان

یونان زیر ساخت های بهداشتی و درمانی مدرن و پیشرفته ای احداث نموده و دسترسی به این مراکز برای همه افراد داخلی و خارجی ممکن می باشد. در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی یونان پزشکان و متخصصانی فعالیت می کنند که فارغ التحصیل از برترین دانشگاه های یونان و جهان در موضوعات پزشکی مختلف هستند.

 خدمات بهداشتی در یونان توسط سرویس بهداشت ملی این کشور بصورت دولتی و چندین شرکت معتبر داخلی بصورت خصوصی ارائه می شود. کارکنان مختلف در یونان باید تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و یا یک بیمه خصوصی دیگر قرار بگیرند.

یونان کشوری چند زبانه

یونانی ها در بین کشور های اتحادیه اروپا بیشترین تمایل را به صحبت کردن به زبان دوم دارند. 

انگلیسی دومین زبان رسمی در کشور یونان است که بسیاری از مردم این کشور کاملا به آن مسلط هستند و اغلب زبان تجاری بسیاری از شرکت ها بخصوص شرکت های خارجی در یونان را زبان انگلیسی تشکیل می دهد به غیر از زبان انگلیسی در یونان افراد زیادی هستند که با زبان های دیگر صحبت می کنند که یا اروپایی است و یا غیر اروپایی.

سرمایه های فکری در یونان

آموزش و پرورش به عنوان ارزشمندترین دارایی برای پیشرفت در یونان به رسمیت شناخته می شود و بسیاری از دانشجویان یونان به راحتی می توانند در بهترین دانشگاه های یونان و خارج از یونان در رشته های مختلفی همچون پزشکی، علوم مختلف، فناوری های جدید، اقتصاد، حقوق و… تحصیل نمایند. 

سرمایه های فکری یونان همین دانشجویان و دانش آموزان موفق هستند که به عنوان یک دارایی ملی قوی شناخته می شوند. سرمایه گذارانی که به دنبال کسب مهارت های ویژه و خاص هستند یونان را به عنوان محلی عالی برای سرمایه گذاری با توجه به بستر ها و زیر ساخت های مناسب ترجیح می دهند.

خوردنی و آشامیدنی

خوراکی و آشامیدنی همیشه فرصت های جذابی برای سرمایه گذاری هستند. سرمایه گذاری در حوزه غذا و آشامیدنی به هزینه های عملیاتی پایین احتیاج دارد در حالی که مواد خام در یونان بسیار با کیفیت هستند. در عین حال رژیم غذایی کم کالری، سالم در سراسر جهان غربی و شناخته شده به عنوان رژیم مدیترانه ای یونان همواره مورد تایید همه کشور های دنیا بوده و وجود انواع منابع غذایی دریایی و کشاورزی هزینه های تولید و ارائه مواد غذایی را کاهش و سود بالایی برای این سرمایه گذاری به دنبال داشته است. 

ضمن اینکه شرکت های یونان قبلا با ایجاد شبکه های تولید و فروش  گسترده مواد اولیه غذایی دسترسی به بازار های نوظهور را فراهم نموده اند و نیروهای کاری باتجربه و با تحصیلات عالیه هم در این کشور در حوزه مواد غذایی و آشامیدنی به وفور یافت می شود.

اطلاعات و ارتباطات

حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) چندین فرصت سرمایه گذاری با خدمات بالا و کیفیت جهانی  به همراه ارزش افزوده زیاد را فراهم نموده است. بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات یونان شامل یک گروه از کارکنان کارامد و حرفه ای  و با تجربه است که دست به کارآفرینی در این حوزه زده اند. 

 قدرت این بخش در ذهن همه مردم یونان نهفته شده است. سرمایه گذاران می توانند با استخدام استعداد های برتر در این حوزه در کشور یونان و با هزینه های بسیار رقابتی وارد بازاری پر سود شوند. یونان در رتبه دهم کشورهای اروپایی در شاخص توسعه فناوری و اطلاعات می باشد و از این حیث در جهان دارای رتبه 16 می باشد.

بودجه های عمومی و کمک های مالی اتحادیه اروپا برای همکاری و توسعه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در یونان دیده شده است.

 بسیاری از شرکت های یونانی در بازار های خارجی سهم زیادی دارند و البته کشورهای زیادی هم در یونان در این بازار فعالیت می کنند.

انرژی

تکامل بازار انرژی در یونان فرصت های زیادی برای شرکت های بین المللی و سرمایه گذاران خارجی برای مشارکت در پروژه های بزرگ در بخش هایی همچون برق، آب، گاز و سوخت های فسیلی فراهم نموده است. علاوه بر این سرمایه گذاران می توانند در مقیاس های کوچکتر  در منابع انرژی تجدید پذیر که پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در مقیاس کوچک دارد ورود پیدا کنند. 

در اهداف یونان پیش بینی شده که تا سال 2020  حوزه انرژی تجدید پذیر در یونان 20 درصد رشد داشته باشد.  یونان شرایط بسیار مناسبی برای ایجاد و توسعه پارک های باد و خورشید دارد و انواع مواد اولیه برای تولید انرژی زیست توده فراهم است.

تولید صادرات گرا

شرکت های زیادی در یونان وجود دارند که دارای مزایای رقابتی منحصر به فرد در بسیاری از موضوعات و صنایع تولیدی و زیر زمینی هستند. این شرکت ها به دلیل نوآوری و اختراعات خودشان توانسته اند در جهان از مزایای رقابتی بالایی برخوردار باشند و حضور بسیار زیادی در کشورهای مختلف در اروپا و سایر نقاط جهان داشته باشند.  

با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی بسیاری از این کشورها اقدامات زیادی برای گسترش فعالیت خود در خارج از یونان و سایر کشور ها داشته اند و اغلب این شرکت ها به دنبال جذب سرمایه گذار و مشارکت با سرمایه گذاران خارجی هستند.

علوم زیستی

صنایع علوم یونان با سرعت غیر قابل وصفی رو به رشد هستند و شرکت های جدید زیادی در این زمینه راه اندازی و تاسیس شده اند و در تلاش هستند تا به طور فزاینده ای با همکاری های بین المللی و بواسطه علوم تحقیق و توسعه ای که در اختیار دارند به ارائه خدمات برای توسعه محصولات و خدمات مبتنی بر تکنولوژی و رقابت بهتر در این زمینه بپردازند. 

علوم زیستی زیر ساخت  موضوع تحقیق و توسعه در یونان است که شامل موسسات تحقیقاتی و گروه های دانشگاهی شناخته شده بین المللی هستند.

چندین شرکت یونانی در حال حاضر با موفقیت در بازار های دارویی بین المللی همچنان در حال تحقیق و توسعه و نوآوری و بازاریابی هستند. بازار رقابتی گردشگری پزشکی در یونان دارای پتانسیل متوسط رو به بالا است که در دهه اخیر در میان بخش های به شدت در حال توسعه یونان قرار گرفته است.

تدارکات

یونان کشوری در تقاطع سه قاره ( اروپا، آسیا، افریقا) است  و یک مرکز استراتژیک برای توسعه حمل و نقل در این منطقه وسیع می باشد. 

با توجه به اینکه حمل و نقل دریایی و آبی بیش از 80 درصد از حمل و نقل های تجارت جهانی را به خود اختصاص داده است موقعیت جغرافیایی یونان به عنوان دروازه بین شرق و غرب فرصت های جذاب و بسیار سود آوری را برای سرمایه گذاران به خصوص در موضوع حمل و نقل و تدارکات به وجود اورده است.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *