موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

سیدنی، یکی از زیباترین شهرهای دنیا - نصرجاوید ویرا

سیدنی، یکی از زیباترین شهرهای دنیا

سیدنی، یکی از زیباترین شهرهای دنیا و بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شهر استرالیا و پایتخت ایالت نیو ساوت ولز است. بخش عمده ای از ایرانیان مهاجر به استرالیا در شهر سیدنی ساکن هستند. سیدنی شهری است با جذابیت‌های بیشمار که دویست و هجده سال از زمان تأسیس آن می‌گذرد.

سیدنی یکی از زیباترین شهرهای دنیا

این شهر که در جنوب شرقی استرالیا واقع شده، اولین مکانی است که بیشترین میزان جهانگرد در بدو ورود به استرالیا در آن پا می‌گذارند.
سیدنی سرشار از تنوع است.

ساکنان آن، ۴ میلیون شهروندی هستند که عمدتاً از پیشینه مختلف قومی، نژادی و فرهنگی برخوردارند. در هر گوشه‌ای از سیدنی، می‌توان ردپایی از فرهنگ‌های گوناگون را مشاهده کرد که در کنار جاذبه‌های طبیعی، مراکز تفریحی، پارک‌های ملی و حفاظت شده، موزه‌ها و گالری‌های هنری باعث شهرت جهانی شهر شده‌اند.

سیدنی، یکی از زیباترین شهرهای دنیا

آب و هوای سیدنی

آب و هوای سیدنی در مناطق مختلف متفاوت است اگر چه در بیشتر مواقع آب و هوای آن معتدل است. در سیدنی میزان بارش باران نسبت به مراکز ایالت‌های دیگر بیشتر است.

بارش باران در تمام طول سال در این شهر وجود دارد و متوسط بارش در تابستان بیش از زمستان است. در سیدنی در حدود ۱۵۰ روز از سال باران می‌بارد و پر باران‌ترین ماه‌ها آوریل و ژوئن هستند.

دمای هوا در زمستان به ندرت به کمتر از ۵ درجه (ژوئن و ژوئیه) می‌رسد و حداکثر دمای هوا در تابستان ۳۵درجه (ژانویه) است. از نسیم‌های خنک دریایی که در سیدنی می‌وزد هم نباید غافل شد.

سیدنی، یکی از زیباترین شهرهای دنیا

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *