موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

مشاوره کسب و کار در اروپا - نصرجاوید ویرا

مشاوره کسب و کار در اروپا

از راههای مهاجرت به اروپا می توان به اقامت از طریق سرمایه گذاری در امر کسب و کار و تجارت های پررونق در اروپاست که فرد از آن راه بتواند ویزا و اقامت در آن کشور را اخذ نماید .
در این مقاله می خواهیم در مورد مشاوره کسب و کار در اروپا صحبت کنیم پس تا پایان مطلب ما را همراهی کنید .

سرمایه گذاری در اروپا از راه کسب و کار

سرمایه گذاری در اروپا از طریق خرید بیزینس از سه راه ممکن است :

1- شروع یک کسب و کار از صفر که شامل راه اندازی و ثبت شرکت نیز می شود :

در این روش بیزینس توسط متقاضی develop می شود و از انتخاب نام شروع می شود و در آن ارائه طرح توجیهی لازم است . شما باید تمام مراحل ثبت و تامین کردن سرمایه در آن را به درستی انجام دهید و زمینه فعالیت شرکتتان را تعیین کنید .

بعد از آن اجاره مکان ، دریافت مجوز ، خرید لوازم مورد نیاز باید انجام شود و در آخر نیروهای مورد نیاز شغل خود را استخدام می کنید و بیزینس شما آغاز می شود .

پیشنهاد می کنیم مقاله سرمایه گذاری در کشور یونان را مطالعه نمایید . 

مشاوره کسب و کار در اروپا - بیزینس

2- خرید بیزینس آماده در اروپا :

از روشهای دیگر اخذ اقامت در اروپا می باشد که بیزینس های از قبل طراحی شده و آماده به متقاضی این شغل ارائه می شود و توضیحات و مشاوره لازم به او در این زمینه داده می شود .

در این روش شخص دیگری همه مراحل را برای ثبت و کارهای دیگر بیزینس انجام داده و تمایلی به مدیریت آن ندارد و آن را واگذار می کند و فرد متقاضی می تواند شرکت آن شخص را خریداری کرده و با استخدام نیروهای کاری متخصص تجارت خود را آغاز نماید .

3- دریافت فرانچایز :

این مورد وقتی است که شما مایل هستید که تحت نام برندی از برندهای معروف دنیا مثل KFC یا استارباکس فعالیت کنید . البته هزینه ست آپ این نوع بیزینس مقداری بالاتر است ولی یک گزینه مطلوب حساب می شود .

مقاله پیشنهادی : مزایای سرمایه گذاری در یونان در سال 2022

مشاوره کسب و کار در اروپا - فرانچایز

مزایا و معایب خرید بیزینس در اروپا

مزایا شامل :

– کمتر بودن ریسک پذیری

– سریعتر وارد شدن به بازارهای تجاری

– نیروی کار متخصص در دسترس است

– مدارک معتبر و گواهی نامه های مورد نیاز فراهم است

– نیازی به اطلاعات زیاد در زمینه مسائل اداری مثل پروسه های مالیات وجود ندارد

معایب شامل :

– قبل از اقدام به خرید یک شرکت باید از نظر بدهی به دولت یا بانک این شرکت چک شود زیرا برخی شرکتها به بانکها یا دولت بدهی دارند و خرید این شرکتها موجب مشکلات جدی برای شما خواهد شد .

بهترین کشور اروپایی جهت کار :

در اغلب کشورهای اتحادیه اروپا در حین تحصیل امکان کار وجود دارد و شما چه ویزای دانشجویی و چه مجوز کار دانشجویی داشته باشید می توانید مشغول به کار شوید .

کشورهایی مثل آلمان ، هلند ، اتریش ، اسپانیا و کشورهای اسکاندیناوی از بهترین کشورها برای کار و تحصیل به شمار می روند .

مشاوره کسب و کار در اروپا

موسسه نصر جاوید ویرا متخصص در امر مشاوره کسب و کار در اروپا می باشد و در صورت آمادگی راه اندازی کسب و کار در اروپا می توانید از مشاوره های تخصصی این موسسه بهره مند شوید .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله فرصت های سرمایه گذاری در یونان را از دست ندهید . 

مشاوره کسب و کار در اروپا - مشارکت

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا ، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند .

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد ، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید .

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *