موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

ویزای تحصیلی فلوشیپ خارج از کشور - موسسه نصر جاوید

ویزای تحصیلی فلوشیپ خارج از کشور

 فلوشیپ خارج از کشور در واقع بورسیه تحصیلی است که در دانشگاههای مطرح در برخی کشورها به دانشجویان برتر و نخبه اعطا می شود. کشورهای امریکا، کانادا، استرالیا، هند و … برنامه های فلوشیپ پرطرفدار و خاصی دارند.

اصطلاح رایج فلوشیپ معمولا به فرصتهای یادگیری در دانشگاههای مطرح جهان اطلاق می شود که در بازه زمانی حدود چند ماه تا دو سال برای دانشجویان با شایستگی و صلاحیت بالا در نظر گرفته میشود.

این فلوشیپ ها خصوصا در رشته های پزشکی و دندانپزشکی باعث شده که دانشجویان برتر برای بدست آوردن آن با هم رقابت کنند.  بورسیه تحصیلی فلوشیپ برای افرادیست که قبلا مدرک دانشگاهی شان را دریافت کرده اند و بدنبال دوره های تکمیلی در رشته خود در دانشگاههای معتبر جهان هستند.

انواع ویزای تحصیلی فلوشیپ خارج از کشور

فلوشیپ ارشد و دکتری

فلوشیپ پزشکی

فلوشیپ فوق دکتری

این فلوشیپ برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجوهای بین المللی با رزومه قوی و معدل بالا می باشد که هزینه های تحصیلی و در برخی موارد هزینه های زندگی و هزینه بیمه درمانی آنها را نیز شامل میشود.

این فلوشیپ در اغلب کشورهای دنیا ارائه می شود. دوره های فلوشیپ پزشکی و دندان پزشکی از دوره های تکمیلی برای دانشجویان پزشکی می باشد که بعد از تکمیل دوره تخصص خود می گذرانند.

این دوره برای افرادیست که اخیرا دکترای خود را به پایان رسانده و میخواهند وقت بیشتری را جهت تحقیق و مطالعه در خارج از کشور بگذرانند.

طول مدت فلوشیپ خارج از کشور

بسته به نوع فلوشیپ و قوانین دانشگاه یا موسسه آموزشی اعطا کننده آن متفاوت است ولی معمولا از چند ماه یا یکسال شروع و اکثرا تا دو سال طول میکشد. اگر فرد معدل بالا کسب کند و یا پروژه های علمی و تخصصی معتبر داشته باشد میتواند برای تمدید فلوشیپ یا شروع به کار در آن کشور مشغول شود.

آیا گرفتن فلوشیپ خارج از کشور کار سختی است؟

فلوشیپ اغلب براساس دستاوردهای دانشجویان بین المللی مثل رزومه قوی، معدل بالا، انتشار مقالات جذاب، تحقیقات تاثیرگذار و برخورداری از ایده های برتر اعطا میشود. همین طور نامه ای که توانایی ها و اهداف تحصیلی دانشجو در آن تشریح شده است نیز در پذیرش درخواست موثر است.

اکثر بورسهای تحصیلی خارج از کشور بر شایستگی دانشجو مبتنی است و هدف آن حمایت از دانشجویان شایسته بین المللی است که نیاز به حمایت مالی دارند. پس اگر خواهان دریافت این کمک هزینه هستید باید بتوانید شایستگی های خود را به دانشگاه ثابت کنید.

دوره فلوشیپ خارج از کشور - موسسه نصر جاوید

تفاوت فلوشیپ و فوق تخصص چیست؟

دوره فلوشیپ فقط به تقویت مهارت پزشکان در رشته و حوزه کاری آنها تمرکز دارد ولی در دوره فوق تخصص در صورت پذیرش در یکی از رشته های زیرگروه تخصص خود می توانند مدتی را دوباره به تحصیل بپردازند و بعد از آن بعنوان پزشک فوق تخصص به کار مشغول شوند. پس دوره فلوشیپ دوره فوق تخصص پزشکی نیست.

کدام کشورها برای دوره فلوشیپ پزشکی بهترین هستند؟

بهترین کشورها برای دوره فلوشیپ خارج از کشور آلمان، استرالیا، اتریش، کانادا، انگلیس و نیوزلند هستند. شما می توانید با موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید در  کمترین زمان ممکن ویزای تحصیلی خود را دریافت کنید. نصرجاوید ارائه دهنده خدمات حقوقی تجارت بین‌المللی، اخذ اقامت و خدمات مهاجرت، اخذ ویزاهای کوتاه مدت و بلند مدت اروپا ( مالتی پل شنگن ) و اخذ ویزای انگلیس، آمریکا و کانادا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *