موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

ویزای شینگن تایپ C - موسسه نصر جاوید ویرا

ویزای شینگن تایپ C

ویزای شینگن تایپ C در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد پس با موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه به دست بیاورید .

شنگن به منطقه ای در اروپا می گویند که شامل 26 کشور می باشد و برای رفت و آمد در این کشورها نیاز به ویزا یا دیگر محدودیت های مرزی نیست .در اصل کشورهای حوزه شنگن مانند یک کشور واحد محسوب می شوند .

ویزای شنگن از ارز و اعتبار بالایی در دنیا برخوردار است چرا که اتباع خارجی دیگر کشورها که خارج از این منطقه هستند برای ورود به شنگن با مقررات سختگیرانه ای روبرو می شوند .

کشورهای عضو این پیمان شامل : اتریش ، آلمان ، مجارستان ، فرانسه ، پرتغال ، اسپانیا ، بلژیک ، اسلواکی ،  ایتالیا ، سوئیس ، سوئد ، اسلوونی ، هلند ، یونان ، نروژ ، دانمارک ، فنلاند ، ایسلند ، جمهوری چک ، لاتویا ، استونی ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالت ، لیختنشتاین و جزایر فارو می باشند .

ویزای نوع C برای اقامت کوتاه مدت در کشورهای عضو شنگن اعطا میشود و مدت زمانی که فرد مجاز است از کشورهای این حوزه بازدید نماید در این نوع ویزا ثبت می گردد . ویزای تایپ C شنگن بسته به هدف سفر به سه نوع صادر می شود .

انواع ویزای شنگن تایپ C

  • ویزای شنگن تایپ C یک بار ورود
  • ویزای شنگن نوع C دو بار ورود
  • ویزای شنگن تایپ C مولتیپل

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله اقامت شنگن را از دست ندهید .


ویزای تحصیلی

ویزای شینگن تایپ C - انواع ویزای تایپ C

1- ویزای تایپ C شنگن یک بار ورود

در این نوع ویزا تنها اجازه یک بار ورود به حوزه کشورهای شنگن در طی مدت تعیین شده در ویزا وجود دارد . حتی اگر ویزای شنگن تایپ C  تک بار ورود هنوز هم اعتبار داشته باشد بعد از خروج از کشورهای این حوزه این ویزا باطل شده و از اعتبار ساقط می گردد.

2- ویزای تایپ C شنگن دو بار ورود

با دریافت این نوع ویزا دارنده می تواند تا دو بار به کشورهای منطقه شنگن ورود کند و اعتبار آن نیز در ویزا ثبت می شود . بعد از خروج دوم اگر ویزا هنوز هم اعتبار داشته باشد باز هم ویزا باطل شده و از درجه اعتبار ساقط می شود و فرد دیگر اجازه ورود به منطقه شنگن را ندارد .

3- ویزای شنگن نوع C مولتیپل

متقاضی با دریافت این نوع ویزا محدودیتی در ورود به منطقه شنگن ندارد ولی اعتبار آن 90 روز در عرض شش ماه است. روز اولی که فرد وارد منطقه شنگن شد بعنوان اولین روز ثبت شده و با خروج او باقی روزها تا 90 روز برایش ذخیره می گردد .

در صورت ورود مجدد به این منطقه مجددا باقی روزها برای او محاسبه می گردد و تعداد کل روزهای اقامت نباید در طی شش ماه از 90 روز بیشتر شود . اگر قصد اخذ ویزای شنگن از هر نوعی دارید با موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا تماس بگیرید .

ویزای شینگن تایپ C - هزینه ویزای شینگن

هزینه ویزای شنگن تایپ C چقدر است ؟

هزینه ویزای شنگن نوع C با هدف توریستی برای افراد بزرگسال 80 یورو ، برای کودکان 6 تا 12 سال 40 یورو و کودکان زیر شش سال رایگان است.

مدارک عمومی اخذ ویزای شنگن نوع C

– یک قطعه عکس در فرمت پاسپورت با زمینه سفید که بیش از شش ماه از زمان آن نگذشته باشد .

– گذرنامه ای که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد و حداقل 2 صفحه خالی داشته باشد .

– رزرو بلیط هواپیما برای تاریخ رفت و برگشت دقیق .

– بیمه مسافرتی که کلیه روزهای اقامت فرد در کشورهای محدوده شنگن را پوشش دهد و هزینه های بیش از 30 هزار یورو را پوشش دهد و در همه کشورهای حوزه شنگن معتبر باشد .

– نامه تمکن مالی به یورو و با مهر و امضا شعبه صادر کننده و اگر به هر دلیل شخص متقاضی توان مالی کافی جه هزینه های خود را در طول سفر ندارد بایستی اقوام یا دوستان او اسناد حمایت مالی خود را به سفارت ارائه نمایند .

– گردش حساب بانکی متقاضی برای سه ماه آخر .

– مدارک شغلی نظیر نامه اشتغال به کار ، مالیات بر درآمد 3 سال گذشته ، اثبات موجودیت قانونی شرکت و نامه ای از مرجع کارفرما .

پیشنهاد می کنیم مقاله ویزای تضمینی فرانسه را مطالعه نمایید .=

ویزای شینگن تایپ C - مدارک عمومی

سخت ترین و راحت ترین کشور برای اخذ ویزای شنگن کدامند ؟

در بین کشورهای حوزه شنگن اسپانیا راحت ترین و کشورهای فرانسه ، اتریش ، آلمان و هلند سخت ترین کشور برای دریافت ویزای شنگن هستند. پس اگر بار اول است که می خواهید این نوع ویزا را دریافت کنید بهتر است از طریق کشور اسپانیا اقدام نمایید .

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا ، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.


تماس با نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *