موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

روغن زیتون - نصرجاوید ویرا

چرا روغن زیتون را طلای مایع می نامند؟

روغن زیتون همیشه در سفره خانواده یونانی “نشسته” است. ناگفته نماند که این قدرت نیز دارد که یک ظرف را به سطح بعدی برساند. این یک ماده اصلی با رژیم غذایی مدیترانه ای است و بهترین روغن زیتون می تواند طعم هر نوع دستور غذایی را بهتر کند.

تاریخچه روغن زیتون در یونان

توجه به این نکته مهم است که روغن زیتون از زمان باستان تاکنون قسمت مهمی از فرهنگ یونان بوده است. طبق افسانه ها ، آتنا ، الهه خرد ، مسئول هدیه دادن درخت زیتون به آتن و کاشتن آن در آکروپولیس است.

ساکنان سپاسگزار یونانی آتیکا الهه را با نامگذاری شهرهای خود (آتن) آتنا (آتن) گرامی داشتند. آنها همچنین بزرگترین معبد خود ، پارتنون را نیز به آتنا ساختند و وقف کردند. درخت زیتون مقدس در سراسر یونان و مدیترانه شکوفا شد. زیتون و روغن آن از هزاره پیش غذایی غذایی و پزشکی بوده است.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *