موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

چگونه گردشگران می توانند به یونان - نصرجاویدویرا

چگونه گردشگران می توانند به یونان بیایند؟

چگونه گردشگران می توانند به یونان بیایند؟ دو تغییر اساسی در کنترل سلامت یونان برای گردشگران ورودی وجود دارد. به طور خاص ، در مورد اقدامات جدیدی که لازم الاجرا می شوند.

چگونه گردشگران می توانند به یونان بیایند؟

وزارت گردشگری اظهار داشت: تشخیص آزمایشات سریع: از این پس ورود مسافران به یونان بدون اقدامات محدود کننده دیگر با نتیجه منفی آزمایش سریع (آزمایش آنتی ژن) به مسافران خارج از کشور مجاز خواهد بود.

بالا بردن سقف سنی برای چک در مورد کودکان: به دنبال توصیه های اتحادیه اروپا ، بررسی گواهینامه های لازم هنگام ورود اکنون به جای شش سال ، مانند قبل ، در کودکان 12 سال به بالا انجام می شود.

اصلاحات خاص مربوط به کنترل افرادی است که از کشورهایی می آیند که گردشگران به یونان سفر می کنند و از آنجا آزاد شده اند. همچنین ، دو تغییر برای آزمایشات سریع و محدودیت سنی پایین تر برای کودکان ، به سادگی رژیم کنترل موجود را اصلاح می کنند ، که هنوز هم ادامه دارد و فراهم می کند که هر گردشگر ورودی حق ورود رایگان به یونان را دارد در صورت ارائه موارد زیر:

گواهی واکسیناسیون ، یا تست PCR منفی ، یا گواهی بیماری ، یا یک تشخیص مثبت در دو تا نه ماه گذشته.

همچنین ذکر شده است که مسافران یونان اکنون فرصت دارند گواهی دیجیتال COVID-19 اتحادیه اروپا را به صورت دیجیتال یا چاپی به نمایش بگذارند. کشورهایی که تحت شرایط فوق الذکر اجازه ورود به آنها داده می شود ،

بدون نیاز به انزوای بعدی ، کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن و همچنین ایالات متحده آمریکا ، انگلستان ، اسرائیل ، صربستان ، امارات متحده عربی ، نیوزیلند ، استرالیا ، کره جنوبی ، تایلند ، رواندا ، سنگاپور ، فدراسیون روسیه ، مقدونیه شمالی ، کانادا ، بلاروس ، بحرین ، قطر ، چین ، کویت ، اوکراین ، بوسنی و هرزگوین ، مونته نگرو * و عربستان سعودی.

به شهروندان غیر اتحادیه اروپا توصیه می شود پروازهای مستقیم به یونان را انتخاب کنند. در هر صورت دیگر ، مسافران باید شرایط توقف کشور را رعایت کنند.

همه مسافران باید PLF خود را تا روز قبل از ورود به کشور ، با ارائه اطلاعات دقیق در مورد نقطه عزیمت ، مدت اقامت قبلی در سایر کشورها و آدرس اقامت خود در یونان ، تکمیل کنند. در صورت اقامت متعدد ، آنها ملزم به ارائه آدرس حداقل در 24 ساعت اول هستند. برای هر خانواده باید یک PLF ارائه شود.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *