موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری - نصر جاوید ویرا

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در سال 2022

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در سال 2020

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در کشور یونان ، مهاجرت به کشور یونان از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشوریونان در این زمینه مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. کشور یونان به دلیل عضویت در اتحادیه اروپا و شنگن و همچنین دارا بودن سابقه غنی می تواند مورد توجه بسیاری از هموطنان باشد.

کشور یونان به متقاضیانی که تصمیم به سرمایه گذاری دارند، اقامت اعطا می نماید . کشور یونان دارای صنعتی پر رونق است که می توان گفت بخش قابل توجهی از تولیدات این کشور از تولید ناخالص داخلی در زمینه صنعت و کشاورزی می باشد. گردشگری از منابع مورد توجه و عمده درآمد ارز خارجی محسوب می گردد.

  • شرایط سرمایه گذاری در کشوریونان به چه صورت است
  • بهترین راه سرمایه گذاری در کشوریونان چیست؟
  • آیا اخذ اقامت کشوریونان با خرید ملک امکان پذیر است؟
  • اولین قدم برای مهاجرت به کشوریونان از طریق سرمایه گذاری چیست؟

 

از آنجایی که می تواند سوال بسیاری از هموطنان ما باشد که آیا امکان سرمایه گذاری در کشور یونان و مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری برای اتباع خارجی امکان پذیر است، توصیه می کنیم نوشتار ذیل را که توسط کارشناسان مجرب در امر مهاجرت با موسسه نصر جاوید ویرا تهیه گردید از دست ندهید. در صورت هر گونه سوال و یا ابهام می توانید سوالات خود را در قسمت تماس با ما مطرح نمایید تا کارشناسان مجرب در امور بین الملل در صدد پاسخ به سوالات شما سروران برآیند. در زیر نکات اساسی و مهم بصورت ساده و خلاصه خدمت شما ارائه می گردد:

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری و شاخص های اقتصادی تأثیرگذار :

سرمایه گذاری در کشوریونان و شاخص های تاثیرگذار در اقتصاد کشور یونان از جمله مواردی است که باید مورد توجه بسیار قرار گیرد این شاخص های اقتصادی شامل نرخ بیکاری، نرخ ناخالصی داخلی، نرخ مالیات کشور یونان می باشد. این شاخص های اقتصادی باید دقیق و کامل بررسی گردند نرخ بیکاری به آگاهی از میزان نیروی کار متخصص و مستعد در کشور یونان کمک می کند. نرخ تولید ناخالصی از صنایع تاثیر گذار در این کشور خبر می دهد و نرخ مالیات که از اصلی ترین نکات برای سرمایه گذاران در هر کشوری به شمار می رود. در ادامه میزان دقیق هر کدام از شاخص های نام برده بررسی می گردد:

نرخ بیکاری در کشور یونان :

قریب یک پنجم نیروی کار در کشور یونان را اتباع خارجی به خود اختصاص داده اند که در صنایع کشاورزی و ساخت و ساز مشغول به کار هستند.نرخ بیکاری در کشور یونان با توجه به بحرن اقتصادی موجود در کشور یونان ١٨.۶درصد می باشد که در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی نرخ بسیار بالایی محسوب می گردد.

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری
اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری

نرخ تولید ناخالصی در کشور یونان

از عوامل تأثیرگذار در سرمایه گذاری در یونان میزان سرانه تولیدات داخلی و بررسی میزان سود این کشور می باشد. در سال ٢٠١٧ نرخ تولید ناخالصی سرانه آن نزدیک به ٢۵٠٠٠ دلار می باشد که در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی نرخ پایینی محسوب می گردد که به بحران اقتصادی که از گریبان کشور یونان را گرفته است بی ربط نمی باشد. در نمودار ذیل می توانید میزان تولید ناخالصی داخلی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی در سال گذشته را مشاهده نمایید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *