موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

ویزای تحصیلی فرزندان زیر 18 سال

ویزای تحصیلی فرزندان زیر 18 سال

امروزه بسیاری از والدین تمایل دارند فرزندان زیر 18 سالشان در خارج از کشور تحصیل نمایند. گرفتن ویزای تحصیلی فرزندان زیر 18 سال در خارج از کشور مقررات و قوانین خاص خودش را دارد و بسیاری از کشورها این افراد را می پذیرند ولی برخی کشورها مثل امریکا، انگلستان، کانادا و استرالیا شرایط بهتری برای تحصیل فرزندان فراهم می کنند.

مواردی که برای تحصیل فرزندان در خارج از کشور باید مد نظر قرار گیرد شامل هزینه های زندگی ، هزینه تحصیل ، محل سکونت دانش آموزان ، اخذ اقامت تحصیلی ، اخذ ویزای گاردین جهت والدینی که می خواهند در کنار فرزندانشان باشند و … است.

همه ساله مدارس بین المللی در سراسر دنیا در مقاطع راهنمایی و دبیرستان تعداد زیادی دانش آموز می پذیرند. اغلب کلاس های درس دانش آموزان زیر 18 سال در خارج از کشور در 2 ترم پائیزه (سپتامبر) و زمستانه (ژانویه) آغاز می شود ولی ممکن است در کشورهای مختلف شروع ترم متفاوت باشد.

دانش آموزانی که از دبیرستان های رسمی خود آن کشور فارغ التحصیل شده اند بعد از اخذ دیپلم مستقیما و بدون امتحان زبان و ورودی وارد دانشگاه می شوند. البته رقابت برای ورود به دانشگاه ها از دبیرستان ها شدیدتر می باشد ولی دانش آموزانی که نمرات بالاتری دارند شانس بیشتری در رقابت دارند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی فرزندان زیر 18 سال

اخذ پذیرش تحصیلی از مدرسه مورد نظر که باید مدارک لازم را بصورت آنلاین در طی درخواستی به مدرسه موردنظر ارسال کرده و بعد از تائیدیه اولیه برای شما نامه الکترونیکی ارسال می شود که در آن میزان شهریه مدرسه درج شده است. بعد از اینکه شهریه یک ترم یا یکسال را از پیش پرداخت کردید می توانید برای اخذ ویزای تحصیلی فرزندتان اقدام کنید.  مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی فرزندان زیر 18 سال عبارتند از:

گذرنامه معتبر

اصل و کپی تائیدیه پذیرش از طرف مدرسه مورد نظر

عکس پاسپورتی

گواهی واکسیناسیون و پزشکی

ریزنمرات مدارک سه سال آخر تحصیل به همراه ترجمه آن

گواهی تمکن مالی (که نشان دهنده حداقل هزینه زندگی یکسال در کشور به مدت سه ماه در یک حساب کوتاه مدت باشد)

انگیزه نامه که همان هدف و انگیزه فرد از تحصیل در خارج از کشور است که باید بصورت نامه ای نوشته شود.

وضعیت اقامت و خوابگاه دانش آموزان در حین تحصیل

برای دانش آموزان زیر 18 سال که متقاضی تحصیل در خارج از کشور هستند دو گزینه برای اسکان وجود دارد:

ویزای تحصیلی فرزندان - موسسه نصرجاوید

Campus : برخی مدارس که به صورت شبانه روزی فعالیت دارند درون خود خوابگاه (کمپ) دارند و دانش آموز همراه همکلاسی هایش در یک خوابگاه و با امکاناتی که مدرسه در اختیارشان قرار می دهد می توانند اسکان داشته باشند. این مدارس شبانه روزی شهریه بیشتری از مدارس شبانه دارند زیرا هزینه های کمپ هم به آن اضافه می شود.

ویزای تحصیلی فرزندان - تحصیل فرزندان در خارج از کشور

HOME STAY : اینکه دانش آموز به صورت موقتی و تا سن هجده سالگی تحت حمایت خانواده هایی که مقیم آن کشور و شهر هستند باشد. این خانواده ها سرپرستی دانش آموزان را در منزل خود بعهده می گیرند و مسئولیت نگهداری و مراقبت آنها اعم از تامین غذا، نظافت اتاق و مسکن، رفت و آمد، آشنایی با مدرسه و محیط زندگی و … را بعهده می گیرند. این خانواده ها از نظر امنیتی مراحلی را طی کرده اند تا تاییدیه دبیرستان و دولت را بدست آورده اند و مورد اعتماد والدین هستند. در این گونه موارد هزینه شهریه مدرسه جداگانه پرداخت می شود و هزینه Home stay ها هم که براساس کیفیت خانه، تعداد دانش آموزان و … در کشورهای مختلف متغیر است و باید جداگانه پرداخت گردد.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *