موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

اخذ ویزای تحصیلی در کشور موریس - نصر جاوید

مؤسسه پزشکی اقیانوس هند Trust (IOMIT) در سال 1996 با هدف ارتقاء آموزش و یادگیری و راه اندازی یک کالج پزشکی در موریس به نام “پدر ملت” Seewoosagur Ramgoolam (SSR) تأسیس شد که اتفاقا دکتر هم بود.

به دنبال موفقیت بی‌نظیر کالج پزشکی SSR، موریس به سرعت به عنوان یک “مرکز دانش” و مرکز آموزش پزشکی در منطقه حاشیه اقیانوس هند در حال ظهور است. دانشجویان از 17 کشور مانند هند، نپال، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، آفریقای جنوبی، تانزانیا، کنیا، موزامبیک، امارات، سریلانکا و بنگلادش در رشته پزشکی SSR پذیرش گرفته اند.

S.S.R. کالج پزشکی که با موفقیت فعالیت می کند و فارغ التحصیلان پزشکی در سطح جهانی در 20 سال گذشته تربیت نموده است. اولین کالج پزشکی موریس است و ما بیش از 1700 M.B.B.S تولید کرده ایم که فارغ التحصیلانی با افتخار در بیمارستان ها / موسسات پزشکی برتر جهان در کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، کانادا، ایرلند، فرانسه، آلمان، استرالیا، نیوزیلند، سنگاپور، ژاپن، مالزی، آفریقای جنوبی، تانزانیا، کنیا، امارات متحده عربی، نپال، سریلانکا، موریس و هند و غیره کار می کنند.

شرایط تحصیل در رشته پزشکی در کشور موریس

1

زمان ثبت نام
دو بار در سال امکان ثبت نام وجود دارد: یکی در ماه فوریه برای شروع ترم مارس و دیگری در ماه اگوست برای شروع ترم سپتامبر می باشد.

2

شرایط ثبت نام
لازم است نمرات بالای 60% باشد (science objects) در دروس اصلی
در ضمن نیازی به مدارک زبان نمی باشد فقط نمره زبان نیز بالای 60% باشد.

3

کتابها و دفتر یادداشت
کتابهای دانشگاهی یا توسط خود دانشجو خریداری می شود یا دانشجو می تواند از کتابخانه دانشگاه استفاده کند.
در طول ترم داشتن دفتر یادداشت برای دانشجو الزامی است و در امتحان نهایی حضور فعال دانشجو از طریق این دفترچه ها recalled book بررسی می شود.

4

شرایط اقامتگاه

برای سال اول حتما اتاق یک نفره به دانشجویان داده می شود که هزینه آن سالانه 1200 دلار یعنی ماهی 100 دلار است.

برای رزرو جا برای دانشجو برای سال دوم 2000 دلار پرداخت می شود. این هزینه غیر قابل برگشت است.

برای سال دوم به بعد در صورت تمایل می توانند برای اتاق دو نفره اقدام کنند که هزینه آن سالانه 2400 دلار یعنی ماهی 200 دلار است.

5

شرایط خورد و خوراک
در صورت استفاده از غذاخوری دانشگاه ماهیانه برای هر سه وعده غذایی حدودا ماهی 110 دلار پرداخت می شود.
در غیر اینصورت دانشجو می تواند با هزینه خودش از رستورانهای اطراف دانشگاه غذا سفارش دهد.

6

امتحانات
امتحاناتی که هر سه ماه برگزار می شود (semester exams)
امتحاناتی که چهار بار در این 5 سال برگزار می شود (professional exams)

تحصیل در رشته پزشکی در کشور موریس

واجد شرایط بودن برای درخواست پذیرش در دوره MBBS

مجموع 60٪ PCB و انگلیسی در کلاس 12 هیئت مدیره + گذرنامه NEET هر سال برای هندی ها.

(انتقالات جانبی / اعتبار برای انتقال از دانشکده های پزشکی دیگر پذیرفته نمی شود، زیرا ما از کیفیت آموزش در سایر دانشکده ها مطمئن نیستیم).

2 هفته کلاس های مقدماتی/آشنایی:

انتقال از سایر موسسات پذیرفته نمی شود.

ما درخواست های زیادی از دانشجویان سایر دانشکده های پزشکی برای انتقال به کالج خود دریافت می کنیم.

لطفاً توجه داشته باشید که ما پرونده های انتقال از سایر دانشکده های پزشکی را نمی پذیریم زیرا از کیفیت تدریس و آموزش در آنجا مطمئن نیستیم. یعنی اگر کسی قصد پیوستن به کالج پزشکی SSR را داشته باشد، اگر شرایط ما را برآورده کند، باید از سال اول شروع کند.

5. مصاحبه برای پذیرش : از داوطلبان انتظار می رود کپی برگه علامت تخته کلاس 12، گذرنامه و 2 عکس اخیر را به همراه داشته باشند.

لطفا توجه داشته باشید، ما انتقال / اعتبار از سایر کالج های پزشکی را نمی پذیریم.

بورسیه تحصیلی: یک طرح بورس تحصیلی جزئی توسط دولت موریس برای تعداد محدودی از دانشجویان از برخی کشورهای آفریقایی در دسترس است(هر دانشجوی آفریقای جنوبی که باید مصاحبه 23 فوریه در دوربان را به دلایل غیرقابل اجتناب / پزشکی از دست بدهد، همچنان می تواند برای مصاحبه به پردیس موریس بیاید (فقط پس از تایید مجدد تاریخ مصاحبه با دفتر کالج قبل از عزیمت به موریس) برای مصاحبه.

به طور کامل مشخص شده است که دانشجویی که برای مصاحبه با ویزای توریستی می آید ممکن است مجبور به بازگشت و بازگشت مجدد با ویزای تجاری شود زیرا تبدیل ویزای توریستی به ویزای دانشجویی توسط مقامات مهاجرت موریس مجاز نیست.

هزینه تحصیل در رشته پزشکی در کشور موریس

تحصیل در رشته پزشکی در کشور موریس : 8000 دلار آمریکا در سال

تسهیلات هاستل: در محوطه دانشگاه، خوابگاه های امن و جداگانه برای پسران و دختران با حمام و توالت موجود است.

ایمنی و امنیت: سابقه بی نقص ایمنی و امنیت در 23 سال گذشته از جمله در دوره بحرانی کووید19، به ویژه برای دانش آموزان دختر ما که تعداد آنها حدود 50٪ از تعداد کل است.

کارآموزی: در دولت بیمارستان‌های موریس برای دانشجویان پذیرش شده در سال 2022 به بعد
دانش‌آموزانی که امسال NEET یا هر سال قبل از آن را گذرانده‌اند (یعنی 2018/19/20/2021) می‌توانند برای پذیرش در آگوست/سپتامبر’22 و گروه بین‌المللی تا 15 ژانویه’23 درخواست دهند.

(الف) ورق علامت تخته کلاس 12 (حداقل 60% کل در PCB و/یا مهندسی)

(ب) نتیجه NEET با شماره تماس شما

مصاحبه ها معمولاً در دهلی نو انجام می شود، معمولاً در آخرین شنبه ماه پس از انتشار نتایج NEET .

با این حال، مقالات اصلی (به ویژه نمره های هیئت مدیره کلاس 12 و نتیجه قبولی NEET قبل از ثبت نام نهایی در دوره در کالج تأیید می شود.
برای پذیرش موقت و پردازش صریح درخواست شما برای تضمین یک صندلی در دوره MBBS ما، باید از طریق نماد وب سایت ما www.ssrmedicalcollege.com به صورت آنلاین درخواست دهید.

تحصیل در رشته پزشکی در کشور موریس

ارائه ویزای تحصیلی موریس به همراه پذیرش با ارائه ریز نمرات و مدارک توسط موسسه نصر جاوید ویرا انجام می گیرد که می توانید تحصیل را در دانشگاهی با امکانات بسیار بالا ، بدون نیاز به سطح بالای زبان از مقطع کاردانی تا دکترا در رشته ی پزشکی عمومی به صورت تخصصی آغاز کنید.

نحوه اخذ پذیرش ویزای تحصیلی کشور موریس

پس از پذیرش درخواست ویزای تحصیلی موریس ، برای متقاضیانی که حداقل شرایط پذیرش برای امضا و ارسال مدارک زیر را با امضای مقتضی در حدود 10 روز کاری داشته باشند، یک نامه پذیرش صادر می شود:

1. نامه پذیرش
2. سوگندنامه
3. موافقتنامه پذیرش
4. فرم ویزا ارائه شده در دفترچه به همراه 2 صفحه اول و آخر پاسپورت معتبر آنها
5. گواهی نامه از مدرسه و ایستگاه پلیس محلی آنها
6. کپی آخرین صورت حساب بانکی که حداقل موجودی INR را نشان می دهد.

لطفا توجه داشته باشید که هیچ هزینه ای برای پردازش ویزا دریافت نمی شود. با این حال، ویزای دانشجویی تنها پس از آن اعمال می شود که “هزینه ثبت نام” مستقیماً توسط انتقال تلگرافTT یا DD به حساب بانکی کالج موسسه پزشکی اقیانوس هند Trust در موریس پرداخت شود که فقط به دانشجویان پذیرفته شده ابلاغ می شود.

هزینه اخذ ویزای تحصیلی در کشور موریس

هزینه تحصیل:

8000 دلار آمریکا در سال

ایمنی و امنیت:

سابقه بی نقص ایمنی و امنیت در 23 سال گذشته از جمله در دوره بحرانی کووید19، به ویژه برای دانش آموزان دختر ما که تعداد آنها حدود 50٪ از تعداد کل است.

کارآموزی:

در دولت بیمارستان‌های موریس برای دانشجویان پذیرش شده در سال 2022 به بعد دانش‌آموزانی که امسال NEET یا هر سال قبل از آن را گذرانده‌اند می‌توانند برای پذیرش در آگوست/سپتامبر و گروه بین‌المللی تا 15 ژانویه درخواست دهند.

موارد مورد نیاز در زمان مصاحبه :

1. کپی از نتیجه NEET Pass و Class 12/ HSC Board Marksheet/ بیانیه نمادها صادر شده توسط هیئت دولتی مربوطه.

2. دو عکس جدید با اندازه پاسپورت.

3. کپی از صفحات پاسپورت که مشخصات و آدرس شما را نشان می دهد (به طور کلی دو صفحه اول و آخر پاسپورت شما)

4. کپی صورتحساب بانک والدین برای 6 ماه گذشته که وضعیت مالی مناسب برای حمایت از تحصیل در خارج از کشور را نشان می دهد / برای اهداف ویزا. به دانشجویان هندی توصیه می شود که کپی نتیجه NEET را نیز به همراه داشته باشند.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *