موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

کلیسای ارتدکس یونان - نصرجاویدویرا

بدهی پزشکی کلیسای ارتدکس یونان ماساچوست

کلیسای ارتدکس یونان با کمک مالی سخاوتمندانه کنستانتین و هلن در وبستر ، ماساچوست ، بیش از 3.5 میلیون دلار بدهی پزشکی برای تعدادی از خانواده های محلی از بین رفت.

کلیسای ارتدوکس یونان

وبستر تایمز گزارش داد ، این محله به افتخار جشن صد سالگی خود ، مبلغ 20 هزار دلار به RIP بدهی پزشکی اهدا كرد كه توسط سازمان برای از بین بردن 3،566،809 دلار بدهی پزشكی برای 2200 خانواده استفاده شد.

بدهی پزشکی RIP که در سال 2014 تأسیس شد ، از کمک های مالی برای خرید اوراق بهادار بدهی پزشکی با کسری از ارزش آن استفاده می کند ، سپس بخش قابل توجهی از بدهی را می بخشد.

سال گذشته ، این سازمان 1.7 میلیارد دلار بدهی بیش از 830،000 نفر را از بین برد. پدر گفت: “به خصوص پس از این سال بیماری همه گیر COVID ، ما می خواستیم با عشق به خدا به طور مشخص با خانواده ها تماس بگیریم.

” لوک ورونیس ، که در 17 سال گذشته این کلیسا را ​​پیشوایی می کرده است. پدر لوک ورونیس ، کشیش St. کلیسای ارتدکس یونان کنستانتین و هلن در وبستر ، ماساچوست البته ، ذینفعان فوق العاده از کلیسا سپاسگزار هستند.

“من یک پدر و مادر تنها هستم که پسرم را با نیازهای ویژه تربیت می کنم. زندگی از نظر روحی ، معنوی و مالی با ضربات سختی به ما ضربه زده است. با باز کردن نامه شما برای یافتن اینکه بدهی پزشکی من به طور کامل پرداخت شده است ، هرگز فراموش نمی کنم.

شما واقعاً با سخاوت ، عطوفت و عشق خود به زندگی ما برکت داده اید.” “ما امیدواریم که عملکرد کلیسای ما نه تنها سایر جوامع ایمانی ، بلکه همچنین افراد را ترغیب کند که کاری مشابه انجام دهند” ورونیس گفت.

مقامات کلیسا می گویند ، چنین اعطا نشان دهنده این است که خود کلیسا تا کجا پیش رفته است. سنت کنستانتین و هلن در سال 2005 به شدت در حال سقوط بودند ، اما اعضا امید خود را قطع نکردند.

آنها با یافتن راه های خلاقانه برای گسترش از طریق خدمات و مشارکت جامعه ، که تا امروز ادامه دارد ، تجمع کردند. این کلیسا همچنین در امر تغذیه جامعه محلی و اعزام داوطلب برای ساختن خانه هایی برای خانواده های مبارز در تیجوآنا ، مکزیک نقش داشته است.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *