موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

بهترین منطقه در کشور یونان - نصرجاوید ویرا

بهترین منطقه در کشور یونان در سال 2022

بهترین منطقه در کشور یونان منطقه پلاکا آتن و یکی از جاذبه های دیدنی کشور یونان است که به دلیل نزدیکی به اکروپلیس و آثار باستانی متعدد به “محله خدایان” معروف است. زمانی که در کوچه پس کوچه های سنگفرش شده پلاکا قدم می زنید، حس می کنید به گذشته سفر کرده اید.

بهترین منطقه در کشور یونان در سال 2022

پلاکا (به یونانی: Πλάκα) با خیابانهای پیچ در پیچ و معماری نئوکلاسیک ،یکی از قدیمی ترین محله های آتن با مناظر فوق العاده به شمار می رود که در اطراف دامنه های شمالی و شرقی اکروپلیس و در بالاترین نقطه منطقه مسکونی شهر باستانی آتن واقع شده است.

شما با زیبایی خانه های رنگارنگ نئوکلاسیک، معماری بی نظیر، باغ های سرسبز و فضای باشکوه پلاکا محسور خواهید شد! حتی هوای پلاکا با بقیه جاها متفاوت است.

هوای دلپذیر و تمیز و پر از رایحه های خوب. فقط یادتان باشد برای گشت و گذار در کوچه های پر پیچ و خم پلاکا ، یک نقشه به همراه داشته باشید. برای خرید سوغات به خیابان مرکزی آدریانوس بروید.

در نزدیکی پلاکا، محله های موناستیراکی و تیسیو قرار دارند که در بین گردشگران و اهالی قبرس از محبوبیت زیادی برخوردارند. برخی معتقدند این منطقه نامش را از سنگهای بزرگ اطراف کلیسای آگیوس جورجیوس الکساندریوس و نزدیکی تئاتر دیونیسوس گرفته است.

جاذبه های دیدنی پلاکا:

میدان فیلوموسوس اتریا: انجمنی برای ترویج مطالاعات یونانی و حفظ گنجینه های باستانی آتن در اینجا قرار دارد. این میدان پر از قهوه خانه، رستوران و کلوب با موزیک زنده می باشد.

موزه کودکان: واقع در خیابان کداتینائون و بهشتی برای کودکان می باشد. در این موزه اتاقی پر از مبلمان قدیمی، رادیو و اجاق های قدیمی دیده می شود که به آن اتاق پدربزرگ و مادربزرگ گفته می شود و بچه ها برای ورود برخی رفتارهای سنتی را انجام می دهند! گالری نقاشی، اتاق اسباب بازی، زمین بازی و کتابخانه هم از دیدنیها این موزه هستند.

آنافیوتیکا: یک روستای زیبا و یکی از ديدني هاي يونان در دامنه صخره های اکروپلیس ! یک منطقه منحصر به فرد و دیدنی که در لغت به معنای مردم آنافی می باشد.

موزه دانشگاه آتن: ساختمانی در خیابان تولوس، که امروزه به موزه دانشگاه تبدیل شده است و آثار باستانی را به نمایش می گذارد.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *