موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

سال نو میلادی - نصرجاوید ویرا

تزئین کشتی های یونانی در سال نو میلادی

 چرا یونانی ها برای سال نو میلادی کشتی ها را تزیین می کنند به جای درخت کریسمس

کشتی کوچک

سنتی ترین نماد یونان در روزهای تعطیلات سال نو میلادی ، یک قایق کوچک است که با چراغ تزئین شده در کل شهر های یونان به چشم می خورد، معمولا در میدان اصلی هر شهر یونان و نزدیک به درخت کریسمس بین المللی که در کل اروپا نماد سال نو است قرار می گیرد.

کراواکی یا قایق کوچک ریشه در سنت های این کشور یعنی یونان دارد و با دریا رابطه همزیستی مردم یونان را نشان می دهد. در واقع در بسیاری از جزایر یونان، قایق های کریسمس محبوب ترین نماد فصل تعطیلات در کل اروپا هستند.

پیشنهاد می کنیم مقاله سیمپوسیو های خوشمزه و غذا یونانی را مطالعه نمایید. 

تزیین سال نو میلادی در کشتی ها را یونانی ها

آگیوس نیکولائوس

افسانه های مختلف سنت قایق یونان را برای کریسمس توضیح می دهند. یکی از آنها مربوط به سنت نیکلاس (آژیوس نیکولاوس)، پادشاه خدمه دریایی است.

این سنت در روز 6 دسامبر جشن گرفته می شود، زمانی که بسیاری از خانواده ها در اروپا خانه خود را برای کریسمس تزئین می کنند. بعضی ها موافقند که به همین دلیل است که قایق ها تزئین شده اند تا به فرشتگان احترام بگذارند.

تزیین سال نو میلادی در کشتی ها را یونانی ها

هویت یونانی

درست است که یونان افتخار می کند که تعداد زیادی ملوان، ماهیگیر و کاپیتان های بی ادب در کشور دارد،که آنها را به عنوان نماد شخصیتی محلی تبدیل می کند . اغلب مردان به مدت چندین ماه در دریا هستند و کسانی که به خانه برمی گردند، مشتاقانه منتظر دیدن خانواده خود خواهند بود.

در جزایر، همسران، مادران و دختران دریانورد ها  ماه های سرد و تاریک زمستان را با دل و ذهن خود در کنار دریا سپری می کردند و در آنجا که مردانشان در طول فصل تعطیلات با دریاهای طوفانی می جنگیدند. این ماههای انتظار را با امید و دعا برای بازگشت امن و سالم بودن دریانوردان سپری می کردند.

تزیین سال نو میلادی در کشتی ها را یونانی ها

لذت دیدن قایق ها که در حال بازگشت به سواحل هستند، موجب شد که زنان در ساحل جشن بگیرند. قایق یک نماد است برای احترام کسانی که مردان شجاع را به خانه بازمی گرداند.

مقاله پیشنهادی: چجوری اقامت اروپا را بگیریم؟ 

تزیین سال نو میلادی در کشتی ها را یونانی ها

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *