موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

قوانین covid 19 - نصرجاوید ویرا

تمدید قوانین covid 19 برای مسافران

قوانین covid 19 توسط یونان برای مسافران بین المللی تمدید شد: یونان عمران هواپیمایی (HCAA) خود را به روز کرده است قوانین Covid 19 حمل و نقل هوایی (NOTAMS) و قواعد سفر طولانی برای مسافران پروازهای داخلی و بین المللی در یونان.

قوانین سفر برای ورودهای بین المللی به روزرسانی HCAA برای بخشنامه های هواپیمایی Covid-19 قوانین سفر برای مسافران و محدودیت ها برای همه پروازهای بین المللی را تا دوشنبه 21 ژوئن ساعت 6 صبح تمدید می کند.

چه کسی اجازه ورود به یونان را دارد؟

افرادی که به دلایل اساسی سفر می کنند و مسافران کشورهای زیر مجاز به ورود به یونان هستند مشروط بر اینکه مستندات لازم را داشته باشند بدون نیاز به انزوای بعدی:

کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن ، استرالیا ، مقدونیه شمالی ، امارات متحده عربی ، متحده کشورهای آمریکا ، انگلستان ، اسرائیل ، کانادا ، بلاروس ، بحرین ، نیوزیلند ، کره جنوبی ، قطر ، چین ، کویت ، اوکراین ، رواندا ، روسیه ، عربستان سعودی ، صربستان ، سنگاپور ، تایلند ، بوسنی هرزگوین و مونته نگرو .

هنگامی که ارزیابی های جدید براساس داده های اپیدمیولوژیکی از کشور مبدا انجام می شود ، مقررات مربوط به کشورهایی که در لیست پذیرش قرار دارند تغییر می کند.

شرایط ورود یونان به مسافرانی که فرم یاب مسافر (PLF) را یک روز قبل از سفر پر کرده اند ، اجازه ورود می دهد . PLF اجباری است و باید توسط همه مسافران ، صرف نظر از ملیت آنها ، پر شود.

مسافران از خارج از کشور نیز باید یکی از موارد زیر را داشته باشند:

یک گواهی واکسیناسیون، مبنی بر اینکه 14 روز از واکسیناسیون کامل Covid-19 گذشته است. گواهی واکسیناسیون باید توسط یک مقام دولتی و به یکی از زبانهای زیر صادر شود: یونانی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، اسپانیایی یا روسی.

نام موجود در گواهی واکسیناسیون باید با نام گذرنامه مطابقت داشته باشد و همچنین شامل ، نوع واکسن تجویز شده ، تعداد دوزها و تاریخ تجویز آنها باشد.

PCR منفی یا تست آنتی ژن سریع(به یونانی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، اسپانیایی یا روسی) کمتر از 72 ساعت انجام شده است. (این قانون برای کودکان بالای 6 سال لازم الاجرا است).

یک گواهی بهبودی(به یونانی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، اسپانیایی یا روسی) مبنی بر اینکه فرد در 9 ماه گذشته از ویروس کرونا بهبود یافته است. این را می توان از طریق گواهی بهبودی صادر شده توسط مقامات عمومی یا آزمایشگاه معتبر اثبات کرد. (این قانون برای کودکان بالای 6 سال لازم الاجرا است).

یک گواهی دیجیتال COVIDبه صورت دیجیتال یا چاپی که حاوی اطلاعاتی در مورد اینکه آیا مسافران بر علیه Covid-19 واکسینه شده اند یا نتیجه منفی PCR / آزمایش سریع دارند یا از ویروس بهبود یافته اند. برای مسافران مونته نگرو مهم است ساکنان دائمی مونته نگرو مجاز به ورود به یونان با گواهی واکسیناسیون COVID-19 و آزمایش PCR منفی هستند که بیش از 72 ساعت قبل از سفر انجام نشده است.

به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اکیداً توصیه می شود پروازهای مستقیم به یونان را انتخاب کنند. در هر حالت دیگر ، مسافران باید شرایط توقف کشور را رعایت کنند.

آزمایش سریع هنگام ورود هر مسافری که به یونان می رسد ، صرف نظر از گواهی در دست داشتن ، ممکن است تحت یک غربالگری بهداشتی تصادفی (بسته به داده های ارائه شده در فرم PLF) قرار گیرد.

اگر مسافری برای آزمایش سریع انتخاب شده و از نظر ویروس کرونا مثبت باشد ، باید مجموعاً قرنطینه کند: – 7 روز ، اگر وی علیه Covid-19 واکسینه شده باشد – 10 روز ، اگر واکسینه نشده باشد.

در هر دو مورد ، مسافران باید در آخرین روز قرنطینه خود آزمایش PCR انجام دهند. اگر آزمایش منفی باشد ، قرنطینه اجباری پایان می یابد. قوانینی برای سفر هوایی داخلی به جزایر یونان طبق بخشنامه به روز شده هواپیمایی HCAA (NOTAM) ، افراد در یونان (ساکنان و بازدید کنندگان خارجی) فقط در صورت داشتن یکی از موارد زیر مجاز به سفر به جزایر یونان با هواپیما هستند :

– یک گواهی واکسیناسیون مبنی بر اینکه 14 روز از واکسیناسیون کامل Covid-19 گذشته است. یونانی ها می توانند در اینجا گواهی واکسیناسیون خود را صادر کنند .

خارجی ها موظف به داشتن گواهینامه واکسیناسیون به یکی از زبانهای زیر هستند: یونانی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، اسپانیایی ، ایتالیایی یا روسیه. گواهی واکسیناسیون باید توسط یک مقام عمومی صادر شود ، شامل نام مسافران ، نوع واکسن تجویز شده و تعداد دوزها باشد.

– تست PCR منفی کمتر از سه روز (72 ساعت) قبل از تاریخ سفر برنامه ریزی شده انجام شده است. خارجی ها باید در یکی از زبان های زیر آزمون منفی داشته باشند: یونانی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، اسپانیایی ، ایتالیایی یا روسی. (این قانون برای کودکان بالای 6 سال لازم الاجرا است.) نتایج منفی تست PCR می تواند بصورت چاپی یا الکترونیکی باشد.

– تست سریع آنتی ژن منفی که 24 ساعت قبل از سفر انجام شده است. خارجی ها باید در یکی از زبان های زیر آزمون منفی داشته باشند: یونانی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، اسپانیایی ، ایتالیایی یا روسی. (این قانون برای کودکان بالای 6 سال لازم الاجرا است.) نتایج منفی تست سریع می تواند بصورت چاپی یا الکترونیکی باشد.

– خودآزمایی منفی که 24 ساعت قبل از سفر انجام شده است. فرم اعلامیه خودآزمایی برای تأیید نتیجه منفی به زبان های یونانی و انگلیسی در اینجا موجود است . مسافران باید آن را چاپ کرده و در صورت درخواست در فرودگاه ، آن را ارائه دهند. (این قانون برای کودکان بالای 6 سال لازم الاجرا است).

– یک گواهی بهبودی مبنی بر اینکه فرد در 9 ماه گذشته از ویروس کرونا بهبود یافته است. این را می توان از طریق گواهی بهبودی صادر شده توسط مقامات عمومی یا آزمایشگاه معتبر اثبات کرد. (این قانون برای کودکان بالای 6 سال لازم الاجرا است). طبق HCAA ، تست هایی (PCR و سریع) که در خارج از کشور انجام شده و در زمان سوار شدن به پرواز داخلی در یونان معتبر هستند ، تحت همان شرایطی که برای ورود به یونان پذیرفته شده اند ، پذیرفته می شوند. کارکنان شرکت های هواپیمایی موظف هستند که مسافران را در هنگام سوار شدن مدارک لازم را حمل کنند.

بخشنامه هوانوردی به روز شده در مورد قوانین پرواز داخلی به جزایر یونان تا دوشنبه 21 ژوئن ساعت 6 صبح لازم الاجرا است . دستورالعمل های هواپیمایی یونان بخشی از تلاش های دولت یونان برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا (Covid-19) در این کشور است.

به مسافراني كه در مورد جزئيات خاص قوانين سفر براي مسافران پروازهاي بين المللي و داخلي نياز به اطلاعات دارند ، توصيه مي شود با سفارت ، هواپيمايي يا دبيرخانه عمومي حمايت مدني خود تماس بگيرند .

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *