موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

تنگه معروف سامارا - نصرجاوید ویرا

تنگه معروف سامارا

تنگه معروف سامارا در جنوب غربی کرت از ساعت 7 صبح روز شنبه برای بازدید کنندگان بازگشایی می شود. راهپیمایانی که وارد تنگه 16 کیلومتری می شوند و از Xyloskalo تا Aghia Roumeli امتداد دارد ، باید ماسک صورت داشته و پروتکل های بهداشتی ارائه شده در ورودی را دنبال کنند.

در این اطلاعیه از بازدیدکنندگان خواسته شده که قوانین بهداشتی را رعایت کنند: “تنگه سامره یک اکوسیستم طبیعی منحصر به فرد با زیبایی عالی است و عبور از آن فرآیندی پیچیده و طولانی است.”

بازدید از تنگه معروف سامارا

بازدیدکنندگان از سراسر جهان سعی در پیاده روی در این تنگه دارند. در سال 1962، تنگه معروف سامارا به عنوان یک پارک ملی برای زنده ماندن از گونه های در معرض خطر kri-kri ، بز نادر وحشی کرتایی که فقط در سامریا زندگی می کند، اعلام شد.

به غیر از کری کری، بسیاری از گونه های بومی و نادر دیگر گیاهان و جانوران در این تنگه زندگی می کنند. روستای کوچکی قبلاً در آنجا بود، دهکده سامره، اما همه ساکنان آن در سال 1962 آن را رها کردند تا یک پارک ملی ایجاد کنند.

این شهر و دره به نام کلیسای سانتا ماریا که در داخل دره یافت می شود نامگذاری شد.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *