موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

جشنواره مستند تسالونیکی - نصرجاوید ویرا

جشنواره مستند تسالونیکی آغاز می شود

بیست و سومین جشنواره مستند تسالونیکی از روز پنجشنبه (24 ژوئن) آغاز می شود. تا 4 ژوئیه در 9 سینمای روباز در تسالونیکی، دو نمایشگر پاپ آپ در بندر شهر و همچنین به صورت آنلاین برگزار می شود.

جشنواره مستند تسالونیکی

این جشنواره به اصطلاح “ترکیبی” در مجموع 92 فیلم به تماشاگران سینما ارائه می دهد. در حالی که بینندگان خانه می توانند به 142 فیلم از فهرست جشنواره به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

جشنواره امسال 151 مستند از سراسر جهان را شامل می شود. از جمله 78 تولید یونانی که 8 مورد از آنها وارد یک مسابقه بین المللی می شوند. در طول جشنواره نیز برگزار می شود.

افتتاحیه جشنواره و نمایش آن در بندر، یک مستند موزیکال با عنوان “تینا” توسط دن لیندزی و تی جی مارتین است. زندگی و کار خواننده بزرگ ستاره تینا ترنر را بررسی می کند.

جشنواره مستند تسالونیکی (TDF) اولین دوره ای در اروپا است که بخش جدیدی را به ارائه پادکست اختصاص می دهد و روابط این سبک صوتی معاصر با هنر سینما را بررسی می کند.

یک مسابقه پادکست نیز شامل 23 پادکست یونانی زبان و انگلیسی زبان، یک قسمت خارج از مسابقه با 13 پادکست یونانی زبان و یک بخش ویژه پادکست با دو پادکست از ایالات متحده و دانمارک برگزار می شود.

پادکست های ویژه ایجاد شده در طول جشنواره نیز ارائه خواهند شد.

TDF توسط وزارت فرهنگ و ورزش، منطقه مقدونیه مرکزی و شهرداری تسالونیکی و چندین نهاد دولتی و خصوصی دیگر پشتیبانی می شود.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *