موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

اخذ ویزای سوئیس - نصرجاوید ویرا

شرایط اخذ ویزای سوئیس

 هر کشوری شرایط و مدارک مخصوص به خود دارد را برای دریافت ویزا دارد که ما در این مقاله در مورد شرایط اخذ ویزای سوئیس صحبت می کنیم. اطلاعات لازم در این زمینه را می توانید با خواندن این مقاله کسب کنید پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

شرایط اخذ ویزای سوئیس

1- گردش حساب

برای اخذ ویزای سوئیس گردش سه ماه آخر حساب مورد نیاز می باشد و این شامل مبالغ ورودی و خروجی نیست بلکه فقط تعداد تراکنش ها مهم است.

2- تمکن مالی

تمکن مالی ایده آل جهت اخذ ویزای سوئیس برای هر نفر 70 تا 100 میلیون تومان می باشد. گواهی تمکن مالی اخذ ویزای سوئیس به یورو اعلام می گردد و باید حتما توسط مدیر شعبه امضا و مهر شود.

3- تاریخچه سفری

کسانی که متقاضی اخذ ویزای سوئیس هستند اگر تاریخچه سفری معتبر و مناسب مثل ویزای سنگاپور، چین و غیره را ارائه کنند می توانند اقدام به اخذ ویزا کنند. تاریخچه سفری مهمترین شرط گرفتن ویزای شینگن سوئیس است.

4- داشتن بیمه تامین اجتماعی و گواهی اشتغال به کار

داشتن بیمه و گواهی اشتغال به کار سبب می شود افسر ویزا مطمئن شود که شما پس از سفر به کشورتان بازخواهید گشت و به کشور خود وابسته هستید.

5- ارائه دعوتنامه

اگر از سمت اعضای خانواده که در سوئیس ساکن هستند و یا شرکتی در آنجا دعوتنامه ای برای شما ارسال شود می توانید نسبت به اخذ ویزای سوئیس اقدام کنید. این دعوتنامه باید شامل جزئیات کامل از شخص میزبان نظیر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تابعیت، آدرس و … باشد. همین طور تاریخ دقیق اقامت شخص متقاضی باید در متن نامه نوشته شده باشد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله دریافت اقامت تضمینی اروپا را از دست ندهید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای سوئیس

مدارک ذیل باید همگی توسط دارالترجمه ای رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد. برای ویزای سوئیس نیازی به اخذ تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه جهت مدارک ویزا نیست. مدارک شامل موارد ذیل است:

  1. فرم درخواست اخذ ویزای سوئیس
  2. دو قطعه عکس 3.5 * 4.5
  3. رسید پرداخت هزینه های ویزای درخواست شده
  4. گواهی اشتغال به کار
  5. گذرنامه فعلی به همراه همه گذرنامه های قبل
  6. ارائه دعوتنامه در صورت داشتن
  7. گواهی تمکن مالی (به یورو)
  8. گردش حساب سه ماهه اخیر
  9. ترجمه و اصل همه اسناد ملکی
  10. ترجمه و اصل شناسنامه و کارت ملی فرد متقاضی ویزا
ویزا سوییس - اقامت سوییس - نصر جاوید
ویزا سوییس - اقامت سوییس - نصر جاوید ویرا

انواع ویزای سوئیس

1- ویزای توریستی:

این ویزا برای مسافرت و گشت و گذار در این کشور صادر می شود و تمکن مالی و حساب سه ماهه جهت اخذ ویزای سوئیس تاثیر زیادی دارد. با ویزای توریستی میتوان 90 روز در هر شش ماه در سوئیس اقامت کرد.

2- ویزای کاری :

ارائه مدرک زبان و دعوتنامه مهمترین شرط اخذ ویزای کار است. این دعوتنامه باید از یک شرکت، موسسه یا کارفرما ارسال شده باشد و در متن آن آدرس محل کار و عنوان شغلی ذکر شده باشد.

3- ویزای تحصیلی:

برای اخذ ویزای تحصیلی سوئیس باید از مدرسه، دانشگاه یا یک موسسه آموزشی در این کشور دعوتنامه برای شما ارسال شده باشد. فقط بعد از پایان تحصیل باید این کشور را ترک کنید. مدت ویزای تحصیلی براساس تاریخ درج شده در دعوت نامه تعیین میشود.

هزینه درخواست ویزای سوئیس

هزینه درخواست ویزای سوییس شامل هزینه درخواست وقت سفارت و همه خدماتی که مربوط به اخذ ویزا می شود شامل بیمه مسافرتی، تکمیل فرم شنگن سوئیس، رزرو بلیط، واچر هتل و … ) می باشد و همه هزینه های داخل سفارت نیز به عهده متقاضی است.

مدت زمان جواب دهی به ویزای سوئیس چقدر است؟

از 14 تا 21 روز کاری بعد از مراجعه به دفتر کارگزاری ویزای سوییس جواب در خواست شما برای صدور ویزا صادر می شود که باید با کارت شناسایی و درخواست ویزا حضوری به این دفتر مراجعه نمایید. برای گرفتن جواب ویزا باید ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه تا 5شنبه مراجعه شود.

دلایل ریجکت ویزای سوئیس

  • تاریخچه سفری نا مناسب فرد متقاضی
  • ارائه مدارک جعلی یا غیر واقعی
  • عدم توانایی پرداخت هزینه اقامت در کشور سوییس
  • عدم توانایی متقاعد نمودن افسر ویزا از هدف سفر کردن
  • بیمه مسافرتی نا معتبر

پیشنهاد می کنیم مقاله چجوری اقامت اروپا را بگیریم را مطالعه نمایید. 

اخذ ویزای سوئیس- شنگن

رفع ریجکت ویزا و اعتراض به رد شدن ویزا

رفع ریجکت برای ویزای سوییس وجود ندارد و فرد باید 90 روز بعد از ریجکت شدن با برطرف نمودن نواقص پرونده دوباره اقدام به اخذ ویزا نماید. جهت اعتراض به ریجکت شدن هم میتوان با نامه ای اعتراضی به افسر ویزای این کشور حضوری به سفارت سوییس در تهران مراجعه کرد. در صورتی که به دلایلی نتوانید حضوری مراجعه کنید می توانید ایمیلی برای سفارت سوییس ارسال نمایید.

سفارت سوئیس کجاست؟

سفارت سوئیس در تهران و به آدرس الهیه، خ بوستان ، خ شریفی منش ، ک یاسمن، پ 13 واقع شده است ولی خدمات کنسولی و ویزا به دفتر کارگزاری واقع در میدان هروی، خ موسوی، مجتمع تجاری هروی، ط 4 واگذار شده است.

وقت گرفتن از سفارت سوئیس

پروسه وقت سفارت سوییس توسط شرکت VFSGlobal در تهران، میدان هروی، خ موسوی ، گلستان 5، مجتمع هروی، ط 4 انجام می شود. جهت درخواست وقت باید نام و نام خانوادگی (طبق پاسپورت) ، شماره تماس و شماره پاسپورت را همراه با اسکن و یا عکس باکیفیت از پاسپورت برای این دفتر ارسال کرد. دو هفته بعد از درخواست وقت می توانید در دفتر کارگزاری حضور پیدا کنید.

روزها و ساعات کاری دفتر وی اف اس گلوبال هم از یکشنبه تا پنجشنبه ها ساعت 8 تا 17 می باشد.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا ، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *