موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

ویزای تحصیلی یونان - نصر جاوید ویرا

شرایط و مدارک اخذ ویزای تحصیلی یونان

از دیدگاه اروپایی ، یونان جایی است که همه چیز از آنجا شروع شد . بنابراین طبیعی است که تحصیلات خود را در زادگاه ذهن های بزرگی مانند سقراط ، افلاطون و ارسطو ادامه دهید .

ویزای تحصیلی یونان یکی از روش های مهاجرت به این کشور اروپایی زیباست و بسیاری از جوانان این روش را برای پا گذاشتن به دنیای پیشرفت و تکنولوژی انتخاب می کنند .

با این حال ، اگر روند درخواست ویزای تحصیلی یونان را نمی دانید و یا سوالاتی نظیر این برایتان ایجاد شده است ما در این مقاله به سوالات شما پاسخ خواهیم گفت پس با موسسه نصر جاوید ویرا همراه باشید.

چه کسانی به ویزای تحصیلی یونان نیاز دارند ؟

ویزای تحصیلی یونان یا ویزای نوع D با تحصیل به عنوان انگیزه و هدف اصلی ، سندی است که به دارنده آن اجازه می‌دهد برای تحصیلات بیشتر در این کشور به یونان سفر کند .

این سند به دارنده اجازه می دهد تا حداکثر 365 روز در یونان بماند . این ویزا منحصراً برای دانشجویان در نظر گرفته نشده زیرا این سندی است که برای مسافران یونان با انگیزه زیر صادر می شود :

  • انجام تحقیقات
  • دریافت آموزش، چه به صورت عملی و چه تئوری
  • تکمیل یک دوره یا برنامه
  • تحصیل در یونان

 

مقاله پیشنهادی : اقامت یونان از طریق تمکن مالی 

ویزای تحصیلی یونان - افراد واجد شرایط

چرا گاهی به ویزای تحصیلی ویزای نوع D می گویند؟

دولت یونان در واقع ویزای تحصیلی را به همان روشی که ایالات متحده ویزای دانشجویی F1 صادر می کند صادر نمی کند . در عوض ، برای اکثر نیازهای سفر که تحت پوشش ویزای شنگن (نوع C) نیستند، ویزای استاندارد نوع D صادر می کنند .

به این ویزای نوع D ویزای ملی یونان یا ویزای اقامت طولانی مدت یونان نیز گفته می شود . سپس ویزای استاندارد Type-D به یونان با توجه به انگیزه یا “هدف اصلی سفر” همانطور که در فرم درخواست مشخص شده است، اصلاح می شود .

پس به یاد داشته باشید که وقتی در مورد ویزای تحصیلی یونان صحبت می کنیم ، در واقع منظورمان ویزای نوع D یونان با تحصیل به عنوان هدف اصلی است.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله گلدن ویزای یونان را از دست ندهید . 

ویزای تحصیلی یونان - ویزای نوع D

برای درخواست ویزای تحصیلی یونان به چه مواردی نیاز دارید؟

1- شما به فرم درخواست ویزای نوع D نیاز دارید. این فرم باید پرینت، تکمیل، امضا شده و تاریخ داشته باشد.

2- پاسپورت معتبر برای اینکه پاسپورت معتبر تلقی شود باید حداقل سه ماه پس از بازگشت شما معتبر باشد. همچنین باید حداقل دو صفحه خالی باقی مانده باشد.

3- دو قطعه عکس پاسپورت مطابق با مشخصات خواسته شده

4- بیمه مسافرتی

5- نامه ای که در آن دلیل سفر به یونان را توضیح می دهید

6- رزرو هتل

7- رزرو پرواز ، با پرواز برگشت

8- وسایل امرار معاش مالی

9- اگر برای تحصیل خود بورسیه دریافت کرده اید ، باید مدرک آن را ارائه دهید.

10- دعوت نامه از موسسه ای که در آن آموزش یا تحقیقات خود را انجام خواهید داد.

11- مدرکی دال بر ثبت نام در موسسه ای که در آن آموزش یا تحقیقات خود را انجام خواهید داد.

12- نامه ای از وضعیت خوب از مدرسه فعلی شما. این نامه اساساً بیان می کند که شما تعهدات قراردادی دارید که پس از اتمام تحصیلات خود در یونان باید به آنها بازگردید .

13- فرم جستجوگر مسافر برای هر کسی که به یونان سفر می کند مورد نیاز است .

بیشتر بخوانید : اخذ اقامت تضمینی اروپا 

ویزای تحصیلی یونان - مراحل اخذ ویزا

چگونه برای ویزای تحصیلی یونان اقدام کنیم؟

برای درخواست ویزای تحصیلی یونان، باید 5 مرحله زیر را انجام دهید.

مرحله 1 : فرم درخواست ویزای ملی نوع D را پر کنید

مرحله 2 : تعیین وقت ویزا

از آنجایی که خدمات کنسولی یونان مدارک حضوری را نمی پذیرد ، باید یک قرار ملاقات بگیرید . توصیه می شود سعی کنید و از نزدیکترین کنسولگری به خود وقت بگیرید . متأسفانه مانند ویزای شنگن یونان، هیچ راه‌ حل هوشمندی وجود ندارد و فقط پشتکار باید داشته باشید .

ما فقط می توانیم به شما توصیه کنیم که هر روز به کنسولگری ایمیل بزنید و همچنین در ساعت 2:30 بعد از ظهر با آنها تماس بگیرید، یعنی زمانی که قرارهای روز تمام می شود. بعد از اینکه قرار ملاقات خود را تعیین کردید، وقت آن است که به مرحله بعدی بروید.

مرحله 3 : اسناد مربوطه را جمع آوری کنید 

هنگامی که قرار ملاقات خود را تنظیم کردید ، وقت آن است که مدارک مورد نیاز خود را همانطور که در بالا ذکر شد جمع آوری کنید . تمام این مدارک و فرم درخواست تکمیل شده را بردارید و همه آنها را در زمان شما تحویل دهید .

مرحله 4 : در مصاحبه در کنسولگری شرکت کنید

آن قرار ملاقاتی که در مرحله 2 گذاشتید را به خاطر دارید ؟ این قرار، تاریخ مصاحبه شما در خدمات کنسولی یونان مورد نظر شما خواهد بود. نگران خود مصاحبه نباشید، اگر صادقانه و مطابق با مدارک ارسالی خود پاسخ دهید، موفق خواهید شد .

پس از پایان مصاحبه ، داده های بیومتریک خود را ارسال کرده و هزینه درخواست ویزا را پرداخت می کنید . اکنون تنها چیزی که باقی مانده این است که منتظر بمانید تا درخواست ویزای تحصیلی یونان شما بررسی شود .

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا ، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *