موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

مراسم های رسمی کشور یونان - نصرجاوید ویرا

مراسم ها و آیین های رسمی کشور یونان

مراسم ها و آیین های رسمی کشور یونان بسیار متنوع است و کشور یونان به خاطر موقعیت خاص و سنت قدیمی گردشگرپذیری، به رسم مهمان نوازی نسبت به مهاجران مشهور است.

در این کشور نسبت به غذا و دیگر رسم فرهنگ های مختلف نگرانی راجع به مسائل ایمنی یافت نمی شود و به علت اینکه بخش بزرگی از جمعیت به زبان انگلیسی صحبت می کنند، در نتیجه ارتباط برقرار کردن مهاجران با مردم تسهیل می شود.

مراسم ها و آیین های رسمی کشور یونان

جشنواره ها – جشن ها – تعطیلات در کشوریونان

بیشترین تعطیلات در یونان در فصول برگزاری کارناوال های شادی در پانزدهمین روز از ماه آگوست به اسامی جشن EASTER– جشن APOKRE– و همچنین در بیست و پنجمین روز از ماه مارس جشن روز مریم مقدس و در بیست وهشتمین روز از ماه اکتبر روز ملی استقلال کشور یونان برگزار می شود .

ماه ژانویه

The feast of the saint Basil :
در اول ماه ژانویه جشنی که مربوط به شروع خوب برای سال جدید همراه با کیک ای به نام Basil یا کیک سال جدید و همچنین با نمایش لباس های محلی برگزار می شود .

The Epiphany :
در ششم ماه ژانویه جشنی در سرتا سر کشور یونان که به مراسم شکرگذاری آب به اجرا در می آید برگزار می شود . همچنین در این مراسم که توسط شناگران حاضر در آن رخداد عمومی در تمامی نواحی دریا – دریاچه ها و رودخانه ها اتفاق می افتد .

ماه فوریه

در میانه ماه فوریه مراسم جشن عمومی به نام APOKRIAS برگزارمی شود که شروع مراسم وتاریخ اتمام آن دو هفته طول می کشد .

THE CLEAN MONDAY :
این جشن چهل روز قبل از جشن EASTER برگزار می شوداین نشانگر اولین روز مراسم ماه روزه و شروع سفرهای معمولی خارج از کشور و پرواز دادن بادبادک های کاغذی می باشد .

ماه مارس

در بیست و پنجمین ماه مارس روز ملی استقلال کشور یونان می باشد سالگرد استقلال ملی یونان همراه با تعطیلات رسمی مذهبی و رژه ارتش در شهرهای بزرگ و استان ها برگزار می شود .

این جشن ها به مناسبت پیروزی یونان در جنگ استقلال کشور ضد دولت ترک ( عثمانی ) که به مدت 400 سال کشور یونان را به اشغال خود در آورده بود اجرای می شود .

ماه آوریل

در این ماه میلادی جشن EASTER شروع می شود مراسم جشن جمعه خوب که متشکل شده است مردمانی از شهرها و روستاهایی که برای گرامی داشت کتیبه های یادبود و عبارت های حک شدبر روی قبرها شمع هایی را برای این رخداد حمل می کنند .

مراسم شنبه مقدس که به نام مراسم عروج حضرت مسیح می باشد
در حومه شهر در جلوی تمام کلیسا ها و همزمان با به صدا در آمدن زنگ کلیساها در تمام شهرهای بزرگ و کوچک کشور یونان برگزار می شود .

THE EASTER SUNDAY :
این مراسم یکی از بزرگترین تعطیلات کلیسایی در سرتا سر کشوریونان می باشد . در این مراسم گوشت بره پخته شده و همراه با شراب فراوان آماده خوردن می شود .

THE FEAST OF THE SAINT GEORGE :
این مراسم در روستای Kaliopi همراه با مسابقات اسب دوانی جشن گرفته می شود .این مراسم در بیست وسومین روز از ماه آوریل به اجرا در می آید .

THE SAINT THOMAS :
این مراسم در یکشنبه بعد از جشن EASTER برگزار می شود .

ماه می

در این ماه میلادی جشنواره محلی در شهر ELEUSIS در نزدیکی شهر آتن برگزار می شود . در جزیره LESVOS در ماه می مراسم THE WEEK OF THE PROSE AND ART با اجرای برنامه های تئاتری – نمایشگاه ها – مراسم و آیین های آموزشی و فرهنگی متفاوت در شهر MOLYVOS به اجرای درمی آید.

در اول ماه می روز کارگر و جشنواره گل ها برگزار می شود .

ماه جون

در آخر ماه جون در شهر AGIA PARASKEVIS در LESVOSجشنواره گاو در سه روز همراه با موزیک زنده – جشن – مسابقات اسبدوانی در طول خیابان برگزار می شود.

در اوایل ماه جون در شهر FLORINA جشنواره رقص های محلی برگزار می شود .
در شهر ALEXANDROUPOLIS جشنواره سالانه گل در ده روز اول ماه جون به نمایش در می آید .
در روز یکشنبه در بین بیست وپنجم ماه جون و پانزدهم ماه جولای

مراسمی به عنوان رقص شکوفه های گیلاس و گل ها در روستای EMBORI در شهر KOZANI برگزار می شود .

روز موزیک اروپایی : در بیست ویکمین روز از ماه جون مراسم موزیک در سه روزدر سرتاسرکشور یونان برگزار می شود . اگر شما در شهر آتن زندگی می کنید در هر میدان شهر نمایش زنده اجرا خواهد شد .

ماه جولای

در این ماه میلادی در روستای RETHYMNON در شهرCRETEجشنواره شراب برگزار می شود . در حالیکه این چنین مراسم در اواسط ماه جولای در شهر HERAKLION به اجرا در می آید .

در شهر KALAMATA مراسم رقص های محلی و سنتی در کاخ های قرون وسطایی برای تمام ماه جولای برگزار می شود .
در اواسط ماه جولای در شهر ELEFSIS در نزدیکی شهرآتن جشنواره محلی برگزار می شود .
در ماه جولای جشنواره PATRAS که شامل بهترین برنامه های موزیک کلاسیک – راک – بلوز- واجرای تئاتر در این شهر بندری می باشند برگزار می شود .
در روزهای بیست ویکم – بیست ودوم ماه جولای در ساحل روستای AGIA MARKELA در جزیره CHIOS جشنواره مذهبی همراه با رقص برگزار می شود .

ماه آگوست

اولین هفته از ماه آگوست در شهر KALONI در استان LESVOSجشنواره ماهی همراه با رقص – موزیک زنده و دیگر برنامه ها اجرای می شود.

جشنواره المپیک در روستای LITOHORO در شهر KATERINI به اجرای برنامه های مختلف هنرمندی در کاخ قدیمی برگزار می شود .
در اوایل ماه آگوست در شهر ZANTE مراسمی به عنوان گردهمایی بین المللی تئاترمحبوب وقرون وسطایی برگزار می شود .
در پانزدهمین روز از ماه آگوست مصادف است با بزرگداشت روز مریم مقدس .این روز دومین و بزرگترین تعطیلات مذهبی بعداز مراسم جشن EASTERدر جزیره TINOS می باشد .در این گرد همایی و مذهبی هزاران نفربطور خزیدن با زانوهایشان بر روی پله های کلیسا این آیین دینی را برگزار می کنند .

ماه سپتامبر

از اول ماه سپتامبر تا پانزدهم ماه جشنواره شراب در شهر توریستی تسالونیکی برگزار می شود . در شهر تسالونیکی در ماه سپتامبر نمایشگاه بین المللی تجارت که شامل جشنواره فیلم و آهنگ می باشدبه اجرای در می آید .

در شهر MESSOLONGI جشنواره هنر وشعر برگزار می شود .
در شهر SANTORIRI جشنواره بین المللی موزیک همراه با مشهورترین تیم ارکستر .
رهبرارکستر و اجرای برنامه های موزیک کلاسیک برگزار می شود.

ماه اکتبر

در ماه اکتبر در شهر تسالونیکی برنامه های فرهنگی وهنری برگزار می شود.در شهر LARISSIA جشنواره رقص های محبوب و اجرای برنامه های تئاتری اتفاق می افتد . در بیست و یکمین ماه از اکتبر جشنواره فندق در نزدیکی شهر KISSAMOS اجرای می شود .
در بیست وهشتمین ماه اکتبر روزی به نام OCHI DAY نامگذاری شده است . روز OCHI DAY روز برگزاری جشن در یونان است که کشور یونان در طول جنگ جهانی دوم به نیروهای متحدین از جمله ایتالیا اجازه اشغال نداده است.

ماه نوامبر

در هفدهمین ماه نوامبر سالگرد نا آرامی های دانشجویی در دانشگاه پلی تکنیک در شهر آتن در سال 1937 اتفاق افتاده است .

در هشتمین ماه نوامبر روز برگزاری جشنی به نام جشن
در بیست ویکمین ماه نوامبر روزی به نام روز مریم مقدس برگزار می شود.
در بیست و سومین ماه دسامبر در شهر KOZANI مراسمی به بزرگداشت چوپان هایی که اعلان به آتش بازی برای سالروز تولد حضرت عیسی مسیح (ع) که به نام KLADARIES معروف می باشد و جشنی برپا می شود اما مراسم اصلی در روستایی به نام SIATISTA جایی که آتش بازی ها محلی ورقص در اطراف روستا همراه با نوشیدن شراب های محلی می باشدبرگزار می شود.
در بیست وچهارمین ماه دسامبر روز عید کریسمس است . که جوانان در اطراف قطارها – اتوبوس ها – و همسایگانشان در حالیکه راه می روند سرود کریسمس را با همدیگر می خوانند.
در بیست و سومین و بیست وچهارمین ماه دسامبردر شهر FLORINAمراسم آتش بازی در چهار گوشه متفاوت شهر برگزار می شود و ساکنین شهر در حالیکه از یک طرف آتش به طرف دیگر آتش راه می رونندسرود کریسمس را می خوانند .
جشن سال نومیلادی .مراسمی که در آنجا مردمان وقت شان را به کارت بازی کردن با دوستان بر روی میز سبز بازی می گذرانند . در این چنین مراسمی بچه ها سرودکریسمس می خوانند و بقیه مردم به همدیگر هدایا اهدا می کنند.

مراسم و آیین های رسمی کشور یونان- جشنواره

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *