موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

مسافرترین مسافر یونانی - نصرجاوید ویرا

مسافرترین مسافر یونانی

دیدار با یونانی که “مسافر ترین مسافر در جهان است”.

مسافرترین مسافر یونانی

بابی بیوز، مردی که هر سال بیش از 300 روز در سال سفر می کند و بر اساس کتاب رکوردهای گینس “فردی است که بیشترین مسافر جهان” را دارد، یونانی است. Bizas، متولد 1954 در Arta یونان، یک کاوشگر، نویسنده، نویسنده سفر و اپراتور تور است.

پس از اتمام تحصیلات خود در دانشگاه و یادگیری زبان های بسیاری، از جمله زبان انگلیسی، روسی، اسپانیایی و فرانسوی، Bizas تصمیم گرفت تا در زمینه های مرتبط با سفر کار کند. بنابراین، او شروع به کار خود را به عنوان یک اسکورت تور با اپراتور تور بزرگ در یونان است.پس از چند دهه سفر در سراسر جهان، Bizas با افتخار ادعا می کند که او تنها یونانی است، نه به ذکر یکی از تعداد بسیار کمی از افراد در این سیاره، که از هر دو قطب شمال و جنوب بازدید کرده است.

مسافرترین مسافر یونان- مسافرت

در سال 1996 او در اکسپدیشن به قطب شمال شرکت کرد و تقریبا 18 سال بعد، در سال 2014، به قطب جنوب سفر کرد.او می گوید که وظیفه او، به عنوان یک یونانی، برای پرچم وطن خود در آنجا بود.

امروز، او به عنوان مدیر در COSMORAMA سفر کار می کند که در آن برنامه سفر به اماکنی که شناخته نشده یا محبوب نیست مانند کردستان یا ترنسستریا.

در حال حاضر او در آمریکای شمالی با گروهی از مردم است.”ما در حال حاضر در نیوبرانزویک کانادا هستیم، در کنار مین ایالات متحده آمریکا و ما در حال رفتن به مقصد بعدی ما، در سواحل شرق بین ایالات متحده آمریکا و کانادا است.” Bizas به خبرنگار یونانی گفت.آنها هر روز صبح زود می توانند زیبایی پاییز این قسمت از جهان را کشف کنند.

مسافرترین مسافر یونان- گینس

تورهای برنامه ریزی Bizas همیشه پر است و ماهها رزرو شده است.گرچه عمدتا یونانیان سفر Bizas را دنبال می کنند و تورهای خود را می گیرند، مردم تا آنجا که استرالیا و ایالات متحده آمریکا نیز رزرو کرده اند و شرکت کرده اند.
Bizas همیشه یک مرد است که به مقصد های غیر معمول و غیر منتظره سفر می کند. تا سال 2004 او موفق به بازدید از هر دولت مستقل بر روی زمین بود – نه خیلی دشوار است تصور، با توجه به اینکه حتی به عنوان یک دانش آموز دانشگاه او در حال حاضر به عنوان یک کوله پشتی تقریبا در سراسر اروپا سفر کرد .

جای تعجب نیست که چرا بسیاری از مسافران، که کسی را با تجربه و دانش می خواهند سفر خود را به مقصد که هیچ زیرساخت گردشگری در دسترس نیست، به او نگاه کنند.
Bizas مسافرترین مسافر یونانی می گوید که شور و شوق خود را در مناطق قبیله ای آفریقا و آسیا، جایی که فرهنگ های قدیمی و جوامع با ریشه ها و سنت های عمیق حتی در جوامع امروز زنده ماند و مقاومت در برابر مدرنیزاسیون را تجربه کردند.دو تور Bizas انجام می دهند یکسان نیستند – حتی زمانی که او به همان کشور سفر می کند. هر بار که از سفر باز میگردد، چیز دیگری در برنامه سفر بعدی اضافه می شود.

مهم نیست که شما اعتقاد دارید یا از کجا آمده اید، همه ما باید در مورد یک چیز موافق باشیم: Bizas یک نماد و یک افسانه زندگی یونان است!

مسافرترین مسافر یونان- بیزاس

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *