موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

ویزای تضمینی فرانسه - نصر جاوید ویرا

ویزای تضمینی فرانسه

در سرتاسر جهان افراد زیادی هستند که با اهداف و انگیزه های گوناگون برای دریافت ویزای تضمینی فرانسه اقدام می کنند . این کشور هم مثل خیلی از کشورهای دیگر ویزاهای مختلفی برای کسانی که تقاضای اقامت در این کشور دارند صادر می کند .

ویزاهای فرانسه شامل ویزای کاری ، ویزای تحصیلی ، ویزای ازدواج ، ویزای پزشکی ، ویزای سرمایه گذاری و … است . در این مقاله قصد داریم در مورد انواع ویزای تضمینی فرانسه صحبت کنیم پس اگر علاقمند به دانستن مطالب بیشتری در این زمینه هستید با ما همراه باشید .

انواع ویزای تضمینی فرانسه

– ویزای تحصیلی :

از ویزاهای طولانی مدت است و برای اخذ آن باید در آزمون زبان فرانسه حداقل نمره قبولی را کسب نمایید . همین طور مدرک زبان ، شرحی از وضعیت تحصیلی ، مدارک نشان دهنده مهارت یا سابقه کاری ، توصیه نامه از دو استاد دانشگاهی که در آن قرار است پذیرش شوید ، انگیزه نامه ، مدرک تحصیلی فعلی و … لازم است .

ویزای تضمینی فرانسه - اخذ ویزا

– ویزای ترانزیت :

برای افرادی است که در سفر خود خارج از کشورهای حوزه شینگن باید از خاک کشور فرانسه عبور کرده به طریقی که در فرودگاه های این کشور پرواز خود را جابجا کنند و سوار هواپیمای کشور مقصد شوند ولی با این ویزا اجازه بیرون رفتن از فرودگاه فرانسه را نخواهند داشت و فقط می توانند درون فرودگاه پرواز خود را تعویض کنند .

– ویزای دیدار خانواده :

این نوع ویزا هم از ویزاهای طولانی مدت است که فرد می تواند برای بیش از 3 ماه تا یک سال برای ملاقات با خانواده اش در این کشور اقامت کند .

– ویزای کاری :

کشور فرانسه با داشتن جمعیت زیاد نیاز چندانی به نیروی کار خارج از کشور ندارد و بنابراین اقدام کردن برای اخذ ویزای کاری برای این کشور مشکل است اما اگر شما ویزای تحصیلی این کشور را داشته باشید می توانید برای پیدا کردن کار هم اقدام کنید .

– ویزای پزشکی :

فرانسه از کشورهایی است که از نظر پزشکی پیشرفتهای چشمگیری کرده و سالانه تعداد زیادی از افراد کشورهای مختلف به این کشور جهت مداوا مسافرت می کنند .

– ویزای ازدواج :

این نوع ویزا برای فردی صادر می شود که با یک شخص فرانسوی یا فردی که اقامت دائم این کشور را دارد ازدواج کند . البته این پروسه ممکن است تا 4 سال طول بکشد تا تابعیت و اقامت دائم به دست بیاید .

– ویزای توریستی :

فرانسه به دلیل داشتن جاذبه های توریستی سالانه میزبان میلیونها نفر از کشورهای مختلف است که با اخذ ویزای توریستی می توانند اوقات خوشی را در این کشور بگذرانند .

– ویزای سرمایه گذاری :

این ویزا برای افرادی صادر می شود که با توجه به شرایط ذیل مایل به سرمایه گذاری و اخذ اقامت این کشور باشند . سرمایه گذار باید محکومیت کیفری نداشته باشد ، سرمایه گذار باید حقوق شهروندی فرانسه را رعایت نماید و حداقل ده میلیون یورو در دارایی های تجاری یا صنعتی فرانسه سرمایه گذاری نماید که یا بصورت شخصی و یا 30 درصد سهام شرکتی معتبر و فرانسوی باشد .

مقاله پیشنهادی : شرایط اخذ ویزای سوئیس 

ویزای تضمینی فرانسه - سرمایه گذاری

انواع ویزا براساس تعداد دفعاتی که اجازه ورود به کشور فرانسه را خواهید داشت :

1- ویزای سینگل یا یک بار ورود : با این ویزا می توانید فقط یک بار در مدت اعتبار ویزا به کشور فرانسه وارد شوید و پس از خروج از فرانسه تا زمان خاتمه مدت ویزا و اخذ ویزای جدید اجازه ورود به این کشور را ندارید .

2- ویزای دابل یا دو بار ورود : با این ویزا دو بار در طی اعتبار ویزا می توانید وارد فرانسه شوید .

3- ویزای مولتیپل یا چند بار ورود : با این ویزا چند بار می توانید در طی مدت اعتبار ویزا وارد فرانسه شوید .

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا ، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند .

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد ، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید .

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *