موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

چشم انداز و آینده سرمایه گذاری - نصرجاوید ویرا

چشم انداز و آینده سرمایه گذاری

چشم انداز و آینده سرمایه گذاری در کشور یونان: کشور یونان به دلیل پتانسیل بالایی که در خطوط حمل و نقلی اروپا و شرایط اقتصادی اروپا می تواند بازی کند و به عنوان دروازه اقتصادی اروپا شناخته شود فرصت های سرمایه گذاری بسیاری زیادی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی خود دارد. البته به دلیل شرایط مناسب سرمایه گذاری می توان آینده این سرمایه گذاری ها را عالی توصیف کرد.

آینده سرمایه گذاری در یونان با توجه به پیش بینی های صورت گرفته همه جنبه مثبتی از سرمایه گذاری را نشان می دهد. قبل از پرداختن به این موضوع ابتدا اجازه دهید دو تعریف ساده را ارائه نماییم.

سرمایه گذار با ریسک بالا به فردی اطلاق می شود که در یک شرکت سرمایه گذاری می کند و تعدادی از سهام این شرکت را با توجه به بودجه و سرمایه ای که در دست دارد خریداری می کند و امیدوار است در زمانی دیگر بتواند این سهام را با درصد سود مورد  نظر خودش به فروش برساند.

چشم انداز و آینده سرمایه گذاری در کشور یونان

فرصت های سرمایه گذاری در یونان 

سرمایه گذار یک مرحله ای سرمایه گذاری است که سهم زیادی از سرمایه یک شرکت را بخصوص شرکت های تازه تاسیس را خریداری می کند تا بتواند نسبت به سرمایه گذاران بعدی با مبلغ کمتر سهام خیلی بیشتری داشته باشد. این نوع سرمایه گذاری سود بسیار زیادی برای سرمایه گذاران به همراه دارد هر چند ریسک بسیار زیادی را هم به دنبال دارد. البته ریسک بالاتر همیشه نشان دهنده سود بیشتر می باشد.

چیزی که باعث تمایز یونان از سایر کشور های اروپایی می شود و این کشور را خاص کرده است نسبت پایین راه اندازی کسب و کار های جدید در سال های قبل بوده است. در اصل سرمایه گذاران در یونان سهم بیشتری را در شرکتی در یونان نسبت به شرکتی در امریکا و یا اروپا پرداخت می کند. بنابر این این خود فرصت مناسبی است برای سرمایه گذاران تا سود بیشتری به دست بیاورند. 

این موضوع به سرمایه گذاران اولیه یونان این اجازه را می دهد که سهام را به قیمت یونان از شرکت ها خریداری نموده و سپس با به دست آوردن ارزش واقعی و پیدا شدن خریدار به سایر خریداران اروپایی و امریکایی به قیمت بین المللی بفروشد. این موضوع نظری نیست بلکه کاملا عملیاتی و محقق شدنی است. این کار بار ها و بارها انجام شده است. و ما تنها افرادی نیستیم که در این خصوص اطلاع داریم.

در حالی که اکوسیستم کارآفرینان یونان در حال توسعه است می توان به شرکت های موفقی که دست به این کار زده اند اشاره نمود. در یونان استارت آپ هایی بوده اند که اقدام به راه اندازی شرکت های خود نموده و پس از موفقیت آن را به سایر سرمایه گذاران بزرگ با قیمت های عالی در خارج از یونان واگذار کرده اند. 

از آن جمله می توان به شرکت های مانند BugSense، Crypteia Networks، بازی های AbZorba، e-Food.gr اشاره نمود.

درخواست اقامت یونان با اثبات تمکن مالی و درآمد

قصد نداریم این موفقیت ها را بصورت پولی اندازه گیری نماییم . قصد ما این است که بدانیم آنچه در این مقاله اورده می شود یک رویا نیست بلکه اتفاقاتی است که افتاده و سود های زیادی برای موسسه خود داشته اند. فقط کمی همت و پشتکار می خواهد. 

این موضوع نشان می دهد موفقیت در یونان ساده و در دسترس می باشد. تعداد کارافرینان زیادی در حال حاضر در یونان اقدامات خود را اغاز نموده اند  که اغلب با ریسک بالا هم همراه است.

به طور خلاصه: 

  • از لحاظ اقتصادی رکود اقتصادی اروپا باعث شکل گیری فرصت های کسب و کار تازه و ویژه ای در یونان شد.
  • کارآفرینان حاضر به ریسک بیشتر با ارزیابی کمتر شده اند.
  • تجربه سخت گذشته برای عده ای باعث وجود مدل های کسب و کار تازه در این کشور شد.
  • کارهای تازه یونان به شدت وابسته به بازارهای اروپایی و امریکایی است و بازار های جهانی را هدف قرار داده است.
  • سرمایه گذاران خارجی زیادی علاقه به حضور در بازار یونان از خود نشان داده اند.
  • سرمایه گذاران خارجی به دنبال رقابت با اروپا و امریکا هستند.

در مجموع شرایط فعلی اقتصاد یونان به سرمایه گذاران خارجی با ریسک بالا توجه ویژه ای دارد و از آن استقبال می کند. در حال حاضر سرمایه گذاران یونان از فرصت های جدید استفاده می کنند و این موضوع باعث تقویت هر چه بیشتر اقتصادی یونان شده است.

این نکته را در نظر داشته باشید که  ما تنها افرادی نیستیم که این فرصت ها را در یونان می‌شناسیم. صندوق سرمایه گذاری اروپا درست قبل از سال گذشته برنامه خود را برای ایجاد 260 میلیون یورو سرمایه در صندوق های سرمایه گذاری یونان ارائه نمود.

این خود مبین این موضوع است که سازمان هایی مانند EIF فرصتهای سرمایه گذاری خوبی در یونان ارائه می نمایند. هر چند هنوز هم این سرمایه گذاران خود یونان هستند که برای سرمایه گذاری در این شرکت ها پیشتاز هستند؛ ولی برای سرمایه گذاران خارجی هم فرصت حضور در این بازارهای به خوبی مشهود است.

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *