موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

اقامت یونان از طریق تمکن مالی - نصرجاوید ویرا

کشور یونان اقامت از طریق اثبات تمکن مالی

اقامت کشور یونان از طریق اثبات تمکن مالی (FIP) در سال 2023 چیست؟

بر اساس ماده ۲۰ , قانون ۴۲۵۱/۲۰۱۴ دپارتمان اتحادیه اروپا آنچه که شما برای دریافت اقامت اروپا از اثبات تمکن مالی کشور یونان که یک اقامت دو ساله با تمدید دو ساله است نیاز دارید در کشور مبدا به صورت ریالی معادل ارزی  و یا با افتتاح حساب بانکی در کشور مقصد با حداقل موجودی  48000 یورو برای سرپرست خانواده و به ازای هر کدام از اعضاء خانواده مثل همسر و فرزندان زیر 18 سال مجرد نفری 8000 یورو  ارائه دهید.

در واقع شما باید به نوعی ثابت کنید که از پس هزینه دو سال زندگی در یونان بر می‌آیید و برای اثبات آن، نیاز است که این مبلغ در حساب بانکی شما موجود باشد و مدارک لازم مبنی بر دارا بودن درآمد کافی و پایدار سالیانه جهت تامین هزینه های زندگی را ارائه دهد به عبارتی دیگر، چنانچه فردی بتواند اثبات کند که در حساب بانکی خود حداقل 48 هزار یورو موجودی دارد و توانایی تامین هزینه‌های زندگی در یونان در طول اقامت خود را دارد، می تواند واجد شرایط اخذ اقامت دائم کشور یونان از طریق تمکن مالی باشد .

بهتر است برای توجیه سفارت، کمی بیش از این مبلغ در حساب خود داشته باشید.دولت یونان این روش را برای افرادی که سالیانه 48هزار یورو درآمد خالص دارند، پیش‌بینی کرده است.

متقاضي مي‌تواند برای جلب توجه آفیسر ویزا، ميزان درآمد خود را به وسيله سود سپرده بانکی، اجاره‌نامه ملک، حقوق بازنشستگی و سود سهام شرکت بورسی اثبات نمايد.ممکن است شهروندان کشورهای جهان سوم متقاضی دریافت اقامت همراه با خانواده نیز باشند . در این صورت طبق ماده ی ۱- بند ۱- قانون شماره ۴۲۵۱ , فرد مطابق با برنامه ی موجود برای دریافت اقامت متقاضیان وابسته اقدام خواهد کرد .

اقامت یونان از طریق تمکن مالی - ویزای خود حمایتی

اقامت افراد وابسته همراه با اقامت متقاضی اصلی منقضی خواهد شد . ارائه مدارک مورد نیاز در زمان مقرر نیز می تواند به صورت فردی و یا جمعی نیز صورت پذیرد.مقدار کلی هزینه ی تصویبی ممکن است به صورت مدارک مالی بازنشستگی ,سود سپرده حساب بانکی و یا مدرکی که تحت مالکیت فرد حقیقی با شرایط مناسب مالی و حقوقی جهت پوشش کل هزینه های زندگی وی در کشور یونان بدون نیاز به ارائه ی فیش حقوقی یا فعالیت های وابسته ی اقتصادی باشد نیز اختصاص داده شود.

مطابق با ماده ی ۲۰,شهروندان متقاضی کشورهای جهان سومی برای دریافت اقامت کشور یونان از طریق طرح بازنشستگی می تواند بدون در نظر گرفتن میزان حقوق دریافتی بازنشستگی نیز اقامت خود را تمدید کند . در این صورت فرد دیگر اجازه ی دسترسی به بازار کار کشور یونان را نخواهد داشت.

اقامت یونان از طریق تمکن مالی - شرایط اقامت

خدمات موسسه نصر جاوید ویرا در روند دریافت اقامت یونان از روش تمکن مالی :

کارشناسان و مشاوران موسسه مشاوره نصرجاوید ویرا در تمامی مراحل اخذ اقامت کشور یونان همراه شما خواهند بود و این امر پیچیده را برای متقاضیان آسان کرده و به آن سرعت می‌بخشند .

دریافت ویزا یونان تایپ C و پس از آن اقدام برای دریافت ویزای تایپ D ، فراهم آوردن شرایط سفر توریستی پیش از دریافت کارت اقامت ، افتتاح حساب بانکی ، دریافت کد مالیاتی ، پیکاپ و ترانسفر رایگان ، خرید و اجاره ملک در کشور یونان ، هزینه‌های مربوط به شهرداری ، دریافت بیمه یک ساله یونانی ، هزینه اداره مهاجرت ، هزینه‌های دفتر وکلای یونان و از همه مهم‌تر همراهی تا رسیدن به نتیجه دلخواه ، از خدمات موسسه نصرجاویدویرا جهت دریافت اقامت اروپا است.

پس از تماس شما با همکاران ما در موسسه نصر جاوید ویرا ، مشاوران و کارشناسان بخش اقامت کشور یونان شرایط شما را بررسی کرده و پاسخگوی سوالات احتمالی شما خواهند بود.

در این مرحله چک‌ لیست مدارک موردنیاز در اختیارتان قرار خواهد گرفت . مهم نیست که پیش از این حتما به کشور یونان یا کشورهای حوزه شنگن سفر کرده باشید. در گام نخست، همکاران ما برای ویزای شنگن تایپ C شما اقدام خواهند کرد.

در مرحله بعد، در یک سفر 4روزه به کشور یونان که برای سرپرست خانواده یا فرد متقاضی اجباری است ، اقدامات اولیه توسط همکاران ما در کشور یونان اعم از دریافت کد مالیاتی ، افتتاح حساب بانکی ، و… انجام می‌پذیرد .

در این سفر کارشناس ما همواره در کنار شما خواهند بود و به امور پروسه خواهند پرداخت . در حدود یک ماه پس از بازگشت سفر اول زمان می‌برد تا ویزای تایپ D شنگن برای متقاضی و خانواده وی صادر شود.

 
اقامت یونان از طریق تمکن مالی - مدارک لازم اقامت یونان

برای درخواست این ویزا، علاوه‌ بر ترجمه مدارک موردنیاز ویزای شنگن ، گواهی سلامت ( برای همه اعضا خانواده و حتی نوزادان ) ، گواهی عدم سوء پیشینه برای افراد بالای 18 سال و مدارک حساب بانکی متقاضی در کشور یونان ضروری است. توجه داشته باشید در این روشِ دریافت اقامت برای افتتاح حساب باید حداقل 8000 یورو پول نقد به بانک ارائه دهید . کمتر از یک‌ماه بعد از افتتاح حساب، کارت اعتباری فیزیکی و مجازی به‌دست شما می‌رسد.

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *