موسسه نصر جاوید ویرا
نصرجاوید

306942991434+

مزایای سرمایه گذاری در کشور یونان - نصر جاوید ویرا

مزایای سرمایه گذاری در کشور یونان

اقامت یونان با سرمایه گذاری

در همه جای دنیا افراد تلاش می کنند تا به کسب درآمد بالاتری برسند و برخی از افراد سرمایه گذاری را چه در کشور خود و چه در دیگر کشور ها انتخاب می کنند . یونان از کشورهایی است که برای سرمایه گذاری بسیار مورد توجه قرار گرفته است از این رو حتما قبل از انتخاب یونان از مزایای سرمایه گذاری در کشور یونان آگاه شوید .

کشور یونان به عنوان یک مکان سرمایه گذاری فوق العاده در سال های اخیر شناخته شده است چرا که فرصت های سرمایه گذاری زیادی را برای علاقمندان به سرمایه گذاری و بهره وری از موقعیت جغرافیایی  استراتژیک  این کشور و همچنین شرایط رقابتی منحصر به فردی را به وجود آورده است.

یونان به عنوان دروازه ورودی اتحادیه اروپا شناخته می شود. مکانی که به دلیل دسترسی به بازار مصرف بیش از 140 میلیون مصرف کننده در جنوب شرقی اروپا و دریای مدیترانه از اهمیت بالایی برخوردار است .

از مهم ترین مزیت های سرمایه گذاری در یونان دریافت اقامت طلایی یونان است که از راحت ترین روش های مهاجرت محسوب می شود و به این دلیل که یونان یکی از کشورهای عضو منطقه شینگن محسوب می شود ، با دریافت اقامت یونان ، ویزای شینگن خود را تضمین می کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های 02126850553 و 02126850546 تماس بگیرید.

مزایای سرمایه گذاری در کشور یونان - سرمایه گذاری در املاک

مزایای سرمایه گذاری در یونان

یونان مرکز بازارهای نوظهور اقتصادی متنوع ، با دسترسی به کشورهایی با جمعیت بالا و تقاضای زیاد کالا و خدمات اروپایی  است. این کشور در چند سال گذشته توانسته تمامی زیر ساخت ها و شبکه های فن اوری و نوآوری ، انرژی و خدمات گردشگری و تسهیلات رفاهی و اجتماعی خود را همسو با اقتصاد رو به رشد خود توسعه های جدی بدهد.

سرمایه گذارانی که در یونان سرمایه گذاری کرده اند از پایدار ترین شرکت ها  و سود ده ترین انها در کل اروپا هستند . در سال های گذشته بیش از 4000 شرکت ثبت شده یونانی بالغ بر بیش از 15 میلیارد یورو در جنوب شرقی اروپا سرمایه گذاری کرده اند. 

در حوزه مالی نیز بیش از 3000 شعبه انواع بانک ها در یونان چه یونانی و چه بین المللی فعال هستند. سرمایه گذاران اغلب معتقدند یونان شرایطی پایدار تر نسبت به سایر کشور های اروپایی دارد. یونان همچنین به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری حال حاضر دنیا تبدیل شده  و سالیانه حدود20 میلیون گردشگر از این کشور و مناطق مختلف آن بازدید می کنند.

از دیگر ویژگی های این کشور می توان به شرایط عالی سرمایه گذاری در بازار انرژی این کشور به دلیل داشتن شرایط عالی و روز های آفتابی فراوان و بخصوص دسترسی عالی به منطقه است و در ضمن نیروی کار متخصص و تحصیلکرده و ارزان قیمت هم به راحتی در یونان در دسترس می باشد.

علاوه بر این یونان کشوری اصیل و دارای ریشه فرهنگی غنی است . شعر ، تئاتر ، موسیقی ، رقص ، هنر و معماری غرب را باید در یونان ریشه یابی کرد و همین امر احترام فراوانی برای این کشور به همراه داشته است. یونان خانه فلاسفه بزرگ تاریخ جهان افلاطون و ارسطو و سقراط است. 

امروز یونان به عنوان گنجینه ای از موزه ها و سایت های باستان شناسی و تاریخی و سالن های تئاتر و موسیقی در دنیا زبانزد خاص و عام است. اجرای زنده موسیقی های روز دنیا بخصوص در شهر های آتن و تسالونیکی هم مزید بر علت ورود میلیون ها گردشگر و عاشق علم و هنر و معماری و فرهنگ و … به این کشور شده و این همه گردشگر قاعدتا چرخش مالی و شرایط اقتصادی پویایی را برای هر کشوری به همراه خواهد داشت.

بسیاری از مردم از نواحی مختلف دنیا به دنبال راه هایی برای زندگی و گذران عمر و کار و کسب در یونان هستند. اما داشتن سرمایه و سرمایه گذاری در این کشور ساده ترین راه برای اخذ اقامت طلایی یونان است.

مطابق با قوانین یونان به اندازه تعیین شده در املاک و مستغلات و یا ایجاد شغل جدید و ثبت یک شرکت و یا با خرید سهام شرکت های مختلف و … می توانید در یونان سرمایه گذاری کنید. هر کدام از انواع این راه ها مطابق با قانون شرایط خاص و متنوعی دارد که تنها با مشاوره کارشناسان اروپایی موسسه نصرجاوید ویرا می توانید به راحتی در این کشور با شرایط متفاوت سرمایه گذاری و اقامت قانونی خود را دریافت نمایید.

داشتن تجارت آزادانه ، بدون وجود تحریم و مشکلات اقتصادی ، منابع اولیه در دسترس و مواد معدنی و نیاز های اولیه فراوان برای هر نوع کسب و کاری و همچنین داشتن نیروی متخصص و صاحب دانش با به روزترین امکانات فعالیتی در این کشور از نمونه های ناب فرصت های سرمایه گذاری در یونان است.

فراموش نکنید یونان دروازه ورودی اتحادیه اروپا است و در این ورودی به انواع خدمات تجاری برای ورود و خروج کالا و خدمات نیاز فراوان است. همچنین بازار املاک و مستغلات یونان به خصوص در مناطق ساحلی و گردشگری یونان ثبات حرکتی مناسبی دارد و به بازاری سود ده بخصوص برای اجاره دادن املاک مبدل شده است.

ضمنا شما می توانید به راحتی با سرمایه گذاری در یونان اقامت طلایی این کشور را تصاحب کنید. بدون شک آب و هوای مدیترانه ای یونان باعث خواهد شد از زندگی در این کشور لذت ببرید. روز ها در کنار سواحل قدم بزنید و به قایق رانی و ورزش گلف و انواع ورزش های آبی دیگر بپردازید.

زندگی درتسالونیکی بسیار پر جنب و جوش و نشاط اور است. مکان های تفریحی و سرگرمی زیادی برای خانواده وجود دارد و طعم واقعی زندگی در این کشور را همواره برای شما خوشایند تر خواهد کرد. 

حتی در شهر های بزرگ یونان هم جرم و جنایت به ندرت دیده می شود و این کشور هم از نظر اجتماعی و هم از نظر اقتصادی به دلیل تبعیت از سیستم های مالی اتحادیه اروپا و نظارت بانک مرکزی اروپا بر فعالیت بانک های یونان بسیار امن است. 

شرایط اقتصادی یونان نیز به دلیل ورود این کشور به اتحادیه اروپا تحت حمایت صندوق بین المللی پول و فعالیت های اقتصادی اتحادیه اروپا قرار دارد. به همین دلیل خود اتحادیه اروپا از سرمایه گذاران در یونان حمایت و به آنها تضمین سرمایه گذاری در این کشور را داده است. از زمان حضور یونان در اتحادیه اروپا سیستم های اقتصادی یونان به شدت تحت تاثیر قوانین این اتحادیه و صندوق بین المللی پول دچار تغییرات شد. 

 اصلاحات صورت گرفته در یونان  بیشتر به منظور توسعه سرمایه گذاری و جذاب تر کردن سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی یونان با ارائه شرایط خاص وایجاد محیط کسب و کار  پر سود تر  با آزاد سازی تعدادی از بازار های تحت نظر حکومتی  و در نهایت ایجاد زمینه هایی برای صدور مجوز های لازم به صورت ساده تر و سریع تر ،  قوانین سرمایه گذاری جدید و با انعطاف پذیری بیشتر در بازار کار و شرایط راه اندازی کسب و کار های آزاد و یا شرکتی در این کشور بوده است.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله فرصت های سرمایه گذاری در کشور یونان را از دست ندهید . 

مزایای سرمایه گذاری در کشور یونان - در چه حوزه ای سرمایه گذاری کنیم

چرا یونان را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟

در کل می توان اقدامات دولت یونان را برای بهتر شدن شرایط سرمایه گذاری در یونان و بالاتر بردن مزیت های سرمایه گذاری در این کشور را به شرح زیر دانست:

  • ایجاد شرایط کارآفرینی عمومی : برای این منظور تعرفه های مالیاتی تا 100 به منظور کمک به سرمایه گذاران در این بخش برداشته شده است.
  • ایجاد هماهنگی منطقه ای : در این طرح سرمایه گذاران با پروژه ها و نیاز های منطقه های مختلف و مزایای رقابتی آن مواجه خواهند شد و شرایط برای ورود به این نوع فرصت ها برای سرمایه گذاران تسهیل شده است.
  • ایجاد زمینه های توسعه تکنولوژی : این طرح برای شرکت هایی که به دنبال نو آوری و سرمایه گذاری در تکنولوژی های جدید هستند تا 80 درصد از حمایت و یارانه دولتی را فراهم می کند.
  • ایجاد کار و اشتغالزایی جوانان : این طرح به سرمایه گذارانی که خواهان ایجاد کسب و کاری هستند و توان مالی لازم را ندارند با پرداخت هزینه های مورد نیاز برای مدت 5 سال حمایت می کند مجموع این کمک ها تا یک میلیون یورو می تواند باشد.
  • داشتن برنامه های سرمایه گذاری بزرگ : این طرح مربوط به سرمایه گذارانی است که به بودجه بالغ بر 50 میلیون یورو برای کسب و کار خود نیاز دارند . در این شرایط دولت تا 60 درصد از هزینه مورد نیاز را از طریق یارانه در اختیار سرمایه گذار قرار خواهد داد.
  • داشتن برنامه های یکپارچه سازی و یا چند ساله تجاری : طرح هایی که به دنبال ترویج مدرنیزاسیون ، فناوری ، اداری ، سازمانی و کسب و کارهای تازه هستند از کمک یارانه ای تا 100 درصد دولت می توانند بهره مند شوند. طرح این نوع برنامه های سرمایه گذاری بین 2 تا 5 ساله باید باشد.
  • داشتن برنامه های مشارکتی و شبکه ای : برنامه هایی که به یکپارچه سازی حداقل ده شرکت در منطقه آتیکا و تسالونیکی  و 5 شرکت در دیگر ایالت ها را شامل شود می‌تواند از حمایت های مالی دولت بهره مند شود .

برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا در ارتباط باشید .

مزایای سرمایه گذاری در کشور یونان - سرمایه گذاری در یونان

خدمات نصر جاوید ویرا

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا ، با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه ویزا و اقامت در حال حاضر به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند .

برای اخذ ویزا و اقامت می توانید از خدماتی که نصر جاوید ویرا در این زمینه ارائه می دهد ، استفاده کنید و با تماس  از خدمات آن بهره مند شوید .

موسسه مشاوره بین المللی نصر جاوید ویرا

با دارا بودن تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه در حال حاضر به عنوان معتبرترین وقدیمی ترین مجموعه در ایران و بدون واسطه به صورت تخصصی در
کوتاه ترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی برای هموطنان عزیز می توانید با نصر جاوید در ارتباط باشید و خدمت رسانی می نماید.

مقالات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *